دانلود و خرید کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت مندی مشتریان راحمه یونسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت مندی مشتریان اثر راحمه یونسی

کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت مندی مشتریان

نویسنده:راحمه یونسی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت مندی مشتریان

کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت مندی مشتریان نوشتۀ راحمه یونسی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت‌مندی مشتریان خلاصه‌ای عملی و کاربردی برای تدوین برنامهٔ جامع ارتباطات یکپارچهٔ بازاریابی است.

درباره کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت مندی مشتریان

 شرکت‌ها به دنبال مشتریانی هستند که به آن‌ها وفادار بمانند. به همین خاطر سعی می‌کنند با ایجاد تغییر و تحول در نظام ارتباط با مشتری به هدف نهایی‌شان که رضایت‌ مشتری است، برسند. اینکه مسئولان سازمان بدانند چطور به‌طور مؤثر و کارآمد با مشتریان ارتباط برقرار کنند، بسیار اهمیت دارد. شرکت‌ها ضرورت و اهمیت بحث ارتباطات یکپارچهٔ بازاریابی را به‌خوبی درک کرده‌اند؛ به همین خاطر از آن بهره گرفته‌اند. کسب‌وکارها می‌خواهند برندشان در بین مخاطبان به‌ برندی آشنا تبدیل شود چرا که  از این راه می‌توانند در بازار رقابتی امروز باقی بمانند و نسبت به رقبا وجه تمایزی داشته باشند. شناخته‌شدن و جا‌افتادن برند یعنی افزایش آگاهی مخاطب نسبت به محصول و در نتیجه افزایش تمایل او به خرید. کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت‌مندی مشتریان در ۶ فصل به شرح جزئیات این موضوع می‌پردازد:

فصل اول: بازاریابی همه چیز است

فصل دوم: کلید دیده‌شدن

فصل سوم: قصه‌ای برای نجات

فصل چهارم: تبلیغات

فصل پنجم: بازاریابی یکپارچه

فصل ششم: مشتریان خوشحال 

برای خلق برندی پرطرفدار، باید از راهکار نوآورانه و ابتکاری استفاده کرد تا مزیت محصولات و خدمات به‌خوبی برای مخاطب روشن شود. این راهکار را «ارتباطات یکپارچهٔ بازاریابی» می‌نامند. در ارتباطات یکپارچهٔ بازاریابی، سعی بر این است که برای ارتباط با هر یک از مخاطبان، مناسب‌ترین راه ارتباطی را انتخاب کنیم. اگر بدانیم مخاطب اصلی‌مان کیست و از چه رسانه‌ای استفاده می‌کند، می‌توانیم از همان طریق، برند خود را به او معرفی کنیم. وقتی تمام‌ مسیرهای ارتباط با مخاطب را با هم یکی کنیم، به ارتباطات یکپارچهٔ بازاریابی رسیده‌ایم. اگر راهبردهای بازاریابی، تبلیغات، محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی و سایر ابزارها، در یک راستا هماهنگ شوند، تأثیر بیشتری در معرفی برند و محصول خواهند داشت. اولین و مهم‌ترین قدم در ارتباطات یکپارچهٔ بازاریابی، شناخت دقیق محصول و مخاطب آن است. برای پی‌بردن به چیستی نیازها، نگرش‌ها و انتظارات مخاطب، باید خواسته‌هایش را با دقت رصد کرد. فضای مجازی بستر مناسبی برای ارتباط نزدیکتر با مخاطب و شناخت نیازهایش ایجاد کرده است.

از دیگر موضوعاتی که کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت‌مندی مشتریان به آن می‌پردازد، رسالت کسب‌وکار است. محصولات و خدمات ارائه‌شده باید با رسالت آن کسب‌وکار در یک راستا باشند. مثلاً اگر هدف خود را توجه به سیاست‌های «سبز» و «پایدار» می‌داند باید محصولاتش را نیز دوستدار طبیعت و قابل‌ تجزیه ارائه دهد. حسی که محصول یا برند در مخاطب ایجاد می‌کند، بسیار اهمیت دارد. برند موفق، برندی است که بتواند تجربه‌ای تازه یا حسی منحصربه‌فرد در مشتری ایجاد کند. گاهی ایجاد تغییری ساده در بسته‌بندی، می‌تواند این احساس را  به‌وجود بیاورد. ازآنجاکه جلب توجه مخاطب کار آسانی نیست باید از ابزارهای ارتباطی به‌طور اثربخش بهره گرفت تا همان توجه اندک را نیز به بهترین نحو به خود جلب کرد. برقراری ارتباطات یکپارچه بازاریابی موجب می‌شود تمام ابعاد آمیختهٔ بازاریابی، به‌صورت هماهنگ کار کنند و برند به‌خوبی در ذهن مخاطب جای بگیرد. 

خواندن کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت مندی مشتریان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر صاحب کسب‌و‌کار هستید یا تصمیم دارید کسب‌و‌کاری راه بیندازید پیشنهاد می‌کنیم کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت‌مندی مشتریان را بخوانید؛ چرا که به شما کمک خواهد کرد دید بهتری از کسب‌و‌کار داشته باشید و با راه‌های کسب رضایت مشتری آشنا شوید.

بخشی از کتاب بازاریابی یکپارچه و رضایت مندی مشتریان:

«بازار، مجموعه‌ای است از خریداران بالقوه و بالفعل یک کالا. این خریداران دارای نیاز یا خواسته مشترکی هستند که می‌توان آن را از طریق دادوستد مرتفع ساخت. بازاریابی یعنی مدیریت بازارها به شکلی که منجر به ارتباط سودآوری با مشتری شود. ایجاد این ارتباطات نیاز به تلاش دارد.فروشندگان باید به جستجوی خریداران بپردازند، نیازهای آن‌ها را شناسایی، پیشنهادهای بازاریابی خوبی طراحی و قیمت را مشخص کنند، به آنها اطلاع بدهند، انبار کنند و تحویل دهند. بازاریابی بخشی از فعالیت‌های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه‌ریزی، ترفیع، قیمت‌گذاری و ارائه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان