دانلود و خرید کتاب آموزش مجری گری محمدرضا مبارکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مجری گری اثر محمدرضا مبارکی

کتاب آموزش مجری گری

معرفی کتاب آموزش مجری گری

کتاب الکترونیکی «آموزش مجری گری» نوشتهٔ محمدرضا مبارکی در انتشارات پارسیان البرز چاپ شده است. کتاب آموزش مجری‌گری ضمن آموزش اصول مورد نیاز برای مجری‌شدن، به شما کمک می‌کند دیگر نگران این نباشید که از کجا و چگونه شروع کنید و در حین برنامه چه‌کاری انجام دهید.

درباره کتاب آموزش مجری گری

در این کتاب که توسط محمدرضا مبارکی، مجری، مدرس فن بیان و مهارت‌های ارتباطی، نوشته شده است، نقشهٔ راه رشد شما برای مجری‌شدن ترسیم‌شده است. در فصل اول نمای کلی از حرفهٔ مجری‌گری را می‌بینید. فصل دوم کتاب آموزش مجری‌گری شامل مهارت‌هایی است که برای مجری‌شدن نیاز دارید. فصل سوم ۲ مفهوم اساسی و مورد نیاز یک مجری را تعریف می‌کند. در فصل چهارم صفر‌تا‌صد اجرای یک برنامه به‌صورت کامل توضیح داده‌ شده است. در فصل پنجم به خلاقیت‌هایی که می‌توانید در اجرا اضافه کنید و به‌وسیلهٔ آن اجرایتان را متمایز کنید پرداخته‌ شده است. فصل ششم به مقولهٔ مهم مدیریت بحران در اجرا پرداخته است که به شما یاد می‌دهد اگر در حین اجرای برنامه اتفاق غیرمنتظره‌ای افتاد چطور با آن مواجه شوید. در فصل آخر کتاب آموزش مجری‌گری هم نکات جزئی اما مهمی که حاصل تجربیات شخصی نویسنده است با ذکر مثال آورده شده است.

کتاب آموزش مجری گری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران مجری‌گری پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب آموزش مجری گری

«اگر منصفانه درباره مجری‌گری سخن بگوییم، موضوع استعداد ذاتی و مهارت اکتسابی را باید به‌عنوان دو جزء جدانشدنی از هم در نظر بگیریم که نسبت آن‌ها در آدم‌های مختلف، متفاوت است. برخی از نویسندگان کتاب‌های حوزه موفقیت مانند دارن هاردی می‌گویند نداشتن استعداد را می‌توان با پشتکار و زحمت بیشتر جبران کرد. البته در این خصوص باید به واقعیت‌ها نیز توجه کنیم. برای مثال اگر شما صدای منحصربه‌فردی برای گویندگی نداشته باشید و صدای شما کاملاً معمولی باشد، با زحمت و پشتکار در حوزه فن بیان و استفاده از کلمات و جملات و خلاقیت در اجرا می‌توانید این ضعف یا استعداد نداشته را جبران کنید. ولی برای مثال اگر نه‌تنها صدای خوبی برای مجریگری نداشته باشید بلکه صدای شما بسیار نامناسب نیز باشد، احتمالاً در کسب موفقیت در حوزه مجری‌گری به نتیجه دلخواه نمی‌رسید.

این به آن معنی نیست که شما نمی‌توانید انسان موفقی باشید. کسانی مثل استیون هاوکینگ۱، نیک وی آچیچ۲ و امثال آن‌ها، نمونه‌هایی از انسان‌هایی هستند که در اوج معلولیت و ناتوانی جسمانی، به نقطه اوج موفقیت در حرفه اختصاصی خود در سطح جهانی رسیده‌اند. پس اگر ملزومات و استعدادهایی که حتی با تلاش و پشتکار قابل جبران هستند را ندارید، حتماً عرصه دیگری وجود دارد که بتوانید در آن به شکوفایی رسیده و در اوج افتخار در آسمان زندگی خود پرواز کنید. چه‌بسا کسانی که استعداد مجری شدن ندارند اما نوازنده صحنه خوبی هستند و یا هماهنگ‌کننده خوبی برای اجرا برنامه‌ها می‌باشند.

خُب! برگردیم به موضوع بحث خودمان؛ بنابراین درمجموع اگر مانع جدی در خصوص مجری شدن نداشته باشید، کم‌وزیادِ استعداد خود را می‌توانید با همت و پشتکار جبران نمایید؛ اما بخش مربوط به مهارت نیز در جای خود اهمیت ویژه‌ای دارد. قرار نیست به تعاریف علمی مهارت بپردازیم. در اینجا منظور من از مهارت، تکرار و تمرین یک توانایی به‌گونه‌ای که در ضمیر ناخودآگاه ما ملکه شده باشد و برای اجرای آن نیازی به زیاد فکر کردن نداشته باشیم و روان و بی‌دغدغه بتوانیم آن کار را انجام دهیم است؛ مثل مهارت رانندگی.»

نظرات کاربران

fatemeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

بهترین کتاب در عرصه مجری گری کتاب در عرصه مجری گری کمه خیلی کم اگه علاقه بی زمینه اجرا دارید حتما کتاب رو مطالعه کنید بهای اندک کتاب نتایج بی انتها در موفقیت شما را به دنبال دارد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
روزی یک مطلب بیاموزید. روزی یک بیت شعر حفظ کنید. روزی یک حدیث یا جمله از بزرگان بخوانید و به خاطر بسپارید. روزی یک رابطه جدید با افراد حرفه‌ای در اینستاگرام یا سایر فضاهای ممکن ایجاد کنید. اگر نتوانستید روزانه انجام دهید، هفتگی یا ماهیانه انجام دهید. ولی از حرکت و رشد بازنایستید
کاربر ۶۳۸۲۶۱۶

حجم

۳۴۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۳۴۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان