دانلود و خرید کتاب قدرت لطف خداوند جول اوستین ترجمه ویدا کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت لطف خداوند اثر جول اوستین

کتاب قدرت لطف خداوند

نویسنده:جول اوستین
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۲.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت لطف خداوند

کتاب قدرت لطف خداوند؛ نیرویی که شما را به ورای آرزوهایتان می‌برد نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ ویدا کرمی است و بهار سبز آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرت لطف خداوند

خداوند آینده‌ای برایتان در نظر دارد که به‌تنهایی نمی‌توانید به آن دست پیدا کنید؛ مکان‌هایی را برایتان در نظر دارد که به‌تنهایی نمی‌توانید به آن‌ها برسید؛ موانع به‌ظاهر بزرگی وجود دارند و رؤیاهایی به‌ظاهر غیرقابل دست‌یافتن؛ برای رسیدن به اهدافتان به کمک نیاز دارید. خبر خوب این است که خداوند امتیازی برایتان قائل می‌شود که به‌واسطهٔ آن، درهایی که قادر به گشودن آن‌ها نیستید، باز می‌شوند؛ همان چیزی که شما را در میان انبوه مردم، برجسته می‌کند. این امتیاز، «لطف خداوند» نام دارد. لطف الهی، باعث رقم خوردن اتفاقات خوب برای شما می‌شود؛ شما را از پس‌زمینه به پیش‌زمینه می‌آورد؛ باعث دست‌یابی به چیزهایی می‌شود که مستحق آن‌ها نیستید: مثلاً، در صف انتظار نیستید اما ترفیع شغلی می‌گیرید؛ شخصی که بر علیه شما بود، بدون هیچ دلیلی، به‌نفع شما تغییر می‌کند. اینها اتفاقی نیستند بلکه لطف خداوند هستند.

در کتاب قدرت لطف خداوند یاد می‌گیریم که ما می‌توانیم سخت کار کنیم، متعهد و وفادار باشیم، کوشا باشیم و همهٔ اینها مهم هستند اما فقط ما را به مرحله‌ای خاص می‌رسانند که در حد تحصیلات و سابقهٔ ماست. اما وقتی خداوند، لطف خود را بر ما می‌دمد، ناممکن‌هایی برایمان رخ می‌دهند که حتی فکرش را هم نمی‌کردیم؛ فرصت‌هایی برایمان ایجاد می‌شوند که هرگز آن‌ها را نمی‌دیدیم؛ افراد مناسبی سرِ راهمان قرار می‌گیرند که در خواب هم نمی‌دیدیم. جملهٔ زیبایی شنیده‌ام که می‌گوید: «گوشه‌ای از لطف الهی منفعتی بیش از یک عمر کار کردن دارد». فقط یک اتفاق خوب، یک تماس تلفنی یا ملاقات با یک شخص، می‌تواند شما را به مرحله‌ای جدید پرتاب کند. سخت کار کرده‌اید، وفادار، پایدار و باایمان بوده‌اید، خدا را محترم شمرده‌اید؛ حالا، برای لطف الهی آماده باشید. برای نمایان شدن خداوند آماده باشید. او در حال تدارک دیدن چیزی خارق‌العاده است، چیزی که تاکنون ندیده‌اید، اتفاقات خوبی که برایش تلاشی نکرده‌اید، ترفیعی که مستحق دریافتش نبوده‌اید. هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد، فقط لطف خداوند است.

خواندن کتاب قدرت لطف خداوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار جول اوستین پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است.

اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، بر خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و با ایمان تمرکز کند. وی می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد.

جول اوستین تاکنون هفت کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

وی در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ده انسان تاثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب قدرت لطف خداوند

«آسان‌ترین راه این است که مردم و شغلمان را منبع خود بدانیم. خداوند، افراد مختلف، شغل‌ها و قراردادها را به‌کار می‌برد اما آن‌ها منبع شما نیستند. آن‌ها فقط منابعی هستند که منبع اصلی از آن‌ها استفاده می‌کند. اگر چیزی غیر از خداوند را منبع خود بدانید، در صورت پیش‌آمدن هر مشکلی، فکر می‌کنید منبع شما قطع شده است. درحالی‌که این‌طور نیست. منبع، همچنان پابرجاست. خداوند هنوز هم بر تخت سلطنت است. کتاب مقدس می‌گوید: «هر اتفاق خوبی که پیش می‌آید، هدیه‌ای از جانب خداوند است». ممکن است این اتفاق خوب توسط افراد دیگر روی دهد اما هدیه‌ای از طرف خداوند است. ممکن است حقوق شما ناگهان افزایش یابد اما این افزایش از جانب خداوند است. خداوند باعث استخدام شدن شما در آن شرکت شد. او از آن شرکت به‌عنوان وسیله استفاه می‌کند. سرچشمهٔ این منبع، منبع عظیم و حقیقی یعنی خداوند متعال است.

به‌همین دلیل است که شما مجبور نیستید افراد را در محل کار خود برای رسیدن به هدفی متقاعد کنید. آن‌ها تأمین‌کنندهٔ شما نیستند؛ خداوند، تأمین‌کنندهٔ شماست. شغل شما، فقط منبعی‌ست که خداوند از طریق آن به شما روزی می‌دهد. اگر این حقیقت را درک نکنید، دیگران را خدای خود می‌کنید. «اگر رئیسم مرا دوست نداشته باشد، اگر این قرارداد ادامه نیابد، اگر این مشتری با من رفتار خوبی نکند، چه‌کار کنم؟» دیگران را از تخت پادشاهی پایین بکشید. دیگران روزی‌رسان شما نیستند، خداوند روزی‌رسان شماست. خوب است که با شما برخورد خوبی داشته باشند، خوب است که برایتان ارزش قائل شوند، اما طوری به آن‌ها وابسته نشوید که آن‌ها را تأمین‌کننده و روزی‌رسان خود بدانید. متوجه این حقیقت باشید که پشت منابع زمینی، یک منبع ماورایی و برتر است. پشت هر درآمد و فرصتی، خدای عالی‌مرتبه‌ای‌ست که باعث خوش‌رفتاری افراد با شما، گشوده شدن درها و فرصت‌ها و آمدن مشتری‌ها می‌شود. از منابع زمینی قدردانی کنید اما منبع اصلی را فراموش نکنید.

وقتی پیتر، پولی برای پرداخت مالیات نداشت، عیسی به او گفت، به دریاچه برو و ماهی بگیر. اولین ماهی که او صید کرد، یک سکهٔ طلا در شکمش داشت و برای پرداخت مالیات کافی بود. خداوند به ما نشان می‌هد که چگونه می‌تواند از منابع مختلف برای رفع نیاز ما استفاده کند. وقتی خداوند را در اولویت قرار دهید، به منبع تغذیه‌ای وصل می‌شوید که هرگز متوقف نخواهد نشد.»

نظرات کاربران

کاربر 2691569
۱۴۰۲/۱۲/۱۹

خواندن این کتاب رو به همه توصیه میکنم بسیار کاربردی و بسیار مثمر ثمر توو بهتر شدن شرایط زندگی و وقایعی که بر ما میگذرد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
شاید احساس کنید از قافله عقب مانده‌اید، برای تحقق آرزوهایتان خیلی دیر است و یا هرگز بهبود نخواهید یافت. خداوند می‌تواند در یک لحظه، کاری انجام دهد که رهِ صدساله را بپیمایید. و این قدرت تأیید خداوند است.
Nima Mohseni
خداوند همان دلیلی‌ست که ما را از مشکلات نجات می‌دهد. لطف خداوند همان چیزی‌ست که ما را از فرش به عرش می‌رساند.
Nima Mohseni
شما مجبور نیستید افراد را متقاعد کنید تا شما را دوست بدارند یا با شما هم‌راه شوند. اگر کسی بر علیه شماست، به او نیازی ندارید. وقت خود را برای غلبه کردن بر آن‌ها هدر ندهید.
Nima Mohseni
وقتی خداوند، لطف خود را بر ما می‌دمد، ناممکن‌هایی برایمان رخ می‌دهند که حتی فکرش را هم نمی‌کردیم؛
Nima Mohseni
شما باید هرروز اظهار کنید: «من مورد لطف و مرحمت خداوند هستم. لطف خداوند بر خانواده‌ام، سلامتی‌ام، کسب‌وکارم و شرایط مالی‌ام جاری‌ست».
Nima Mohseni
سخت کار کرده‌اید، وفادار، پایدار و باایمان بوده‌اید، خدا را محترم شمرده‌اید؛ حالا، برای لطف الهی آماده باشید. برای نمایان شدن خداوند آماده باشید.
Nima Mohseni

حجم

۱۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان