دانلود و خرید کتاب امروز من... هستم کارمن وارینگتون ترجمه شهناز حبیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امروز من... هستم اثر کارمن وارینگتون

کتاب امروز من... هستم

معرفی کتاب امروز من... هستم

کتاب امروز من... هستم نوشتهٔ کارمن وارینگتون و ترجمهٔ شهناز حبیبی است. انتشارات فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از کشف دنیای درون سخن گفته است.

درباره کتاب امروز من... هستم

کتاب امروز من... هستم که با مقدمه‌ای به قلم «حسین علیان» آغاز شده، درمورد آموزش و آرامش درونی است. گفته شده است که این کتاب به ما این شانس را می‌دهد که وجود درونی اصلی خودمان را با تمام سایه‌روشن‌های آن و رنگ‌های اصلی‌اش، دوباره کشف کنیم. این کتاب حاوی قطعاتی کوتاه و جداگانه است.

خواندن کتاب امروز من... هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب امروز من... هستم

«همه‌ی ما در زندگی نقش‌هایی داریم، مثل دختر، پسر، مادر، پدر، شوهر، دوست، خواهر و برادر؛ ولی در کنار این نقش‌ها یک سری نقش‌های دیگر هم به خود می‌گیریم که با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و مردمی که در اطرافمان هستند؛ آن نقش‌ها بخشی از ما و یا شخصیت ما را شکل می‌دهند ولی ما آن نقش‌ها نیستیم. در طول زمان این نقش‌ها، تبدیل به خودمان می‌شوند و می‌توانند در روان ما جایگزین گردند و آنگاه ما نمی‌فهمیم که در عمق درونی ما چه چیزی جریان دارد. در تمام آن لحظه‌ها؛ ما از ما، از روح واقعی خودمان؛ جدا شده و ارتباط درونی ما با آن قطع می‌گردد و این احساس در درون ما حس می‌شود که برایمان خیلی مهم است دوباره به فطرت اصلی خود متصل شویم ولی معمولاً نمی‌دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان