دانلود و خرید کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد دیوید تاد ترجمه سیدمحمدکاظم واعظ موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد اثر دیوید تاد

کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد

معرفی کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد

کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد نوشتهٔ دیوید تاد و مارتین یوبانک و ترجمهٔ سیدمحمدکاظم واعظ موسوی و امیر داناست و نشر ویراست آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد

روان‌شناسی کاربردی ورزش، تمرین و عملکرد در طول سال‌های اخیر تنوع زیادی یافته است، زیرا مشاوران الگوهای نظری مختلفی را در کمک به مراجعان ورزشکار به‌کار گرفته‌اند. کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد رویکردهای متداولی را که روان‌شناسان در حال حاضر برای مراجعین مورد استفاده قرار می‌دهند، از دیدگاه کلی به شکلی عمیق و انتقادی پوشش می‌دهد.

فصل‌ها با مطالعات موردی که رویکردهای عملی را نشان می‌دهد، تکمیل می‌شود. کتاب موضوعات زیر را بررسی می‌کند:

- رویکردهای رفتاری شناختی

- رویکردهای روان‌پویشی

- رویکردهای درمان خانواده‌محور

- رویکردهای ذهن‌آگاهی

- آموزش و پیشرفت متخصّصین

- ملاحظات فرهنگی در عمل

- تمرین مبتنی بر شواهد

خواندن کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب یک منبع حیاتی برای دانشجویان در رشته‌های روان‌شناسی کاربردی ورزشی، رشته‌های علوم ورزشی و تمرین، و رشته‌های روان‌شناسی و مشاوره است. همچنین برای روان‌شناسان کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد، و همچنین مربّیان و والدینی که سابقه مطالعه روان‌شناسی دارند مفید است.

بخشی از کتاب رویکردهای مداخله در روان شناسی کاربردی ورزش، تمرین، و عملکرد

«این کتاب چگونه تنظیم شده است؟

در فصل ۱، مفهوم جهت‌گیری نظری را با عمق بیشتری تعریف و بررسی می‌کنیم و یک چارچوب کلّی ارائه می‌کنیم که ارائه خدمات روان‌شناختی را به عنوان راهی برای کمک به خوانندگان برای مقایسه رویکردهای خاصّ ارائه‌شده در کتاب توصیف می‌کند. فصل ۲ تا ۱۰ جهت‌گیری‌های خاصّی را ارائه می‌دهد. نویسندگان فصل‌های خود را به روش‌های مشابهی شکل داده‌اند تا به خوانندگان در مقایسه رویکردها کمک کنند. فصول پایانی بر رویکردهای یکپارچه، عملکرد مبتنی بر شواهد، ملاحظات فرهنگی در ارائه خدمات و آموزش حرفه‌ای تمرکز دارد. علاوه بر یادگیری در مورد طیف وسیعی از جهت‌گیری‌ها، امیدواریم که بینش‌هایی در مورد شواهد علمی مبتنی بر عملکرد کاربردی، برخی از جنبه‌های فرهنگی درگیر هنگام کار با مراجعین و ایده‌هایی برای هدایت رشد حرفه‌ای خود به دست آورید.

مطالعات موردی بخشی جدایی‌ناپذیر از این کتاب است زیرا پنجره‌هایی را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد ببینید که چگونه جهت‌گیری‌ها می‌توانند ارائه خدمات را شکل دهند. ما در مورد اینکه آیا یک مطالعه موردی دوباره در هر فصل ظاهر شود یا خیر بحث کردیم. این اقدام به نویسندگان این امکان را می‌دهد تا نشان دهند که با همان شخص پیش می‌روند یا خیر. بااین‌حال، تصمیم گرفتیم به نویسندگان اجازه دهیم مطالعات موردی خود را ارائه دهند. هیچ جهت‌گیری یا رویکردی برای همه مراجعین و شرایط آن‌ها مناسب نیست. درعوض، متخصِّصین کارآمد، روش کارشان را با مراجعینی که به آن‌ها کمک می‌کنند، مطابقت می‌دهند. اجازه به نویسندگان جهت ارائه مطالعات موردی خود به آن‌ها این فرصت را داد تا نشان دهند که چه زمانی جهت‌گیری آن‌ها مؤثّر بوده است و بینشی ارائه دهند که ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام الگو می‌تواند در عمل مفید باشد. سودمندی این کتاب با کمک آن به پیشرفت حرفه‌ای شما تعیین می‌شود که به بخش بعدی منتهی می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

حجم

۱۰۰۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۲ صفحه

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
تومان