دانلود کتاب صوتی تجربه تظاهر به عزاداری مارینا با صدای دل‌آرام نجفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تجربه تظاهر به عزاداری مارینا اثر مارینا آرتورونا ویشنیو وتسکایا

دانلود و خرید کتاب صوتی تجربه تظاهر به عزاداری مارینا

معرفی کتاب صوتی تجربه تظاهر به عزاداری مارینا

کتاب صوتی «تجربه تظاهر به عزاداری مارینا» نوشتهٔ مارینا آرتورونا ویشنیو وتسکایا با ترجمهٔ ایمان کیمی‌نژاد و دل‌آرام نجفی در انتشارات ایماد منتشر شده است. این کتاب روایتی از فراز و نشیب‌های زندگی یک بانوی روس در قرن نوزدهم است.

درباره کتاب تجربه تظاهر به عزاداری مارینا

این اثر ادبی یک داستان کوتاه کمدی - تراژیک است که براساس خاطرات واقعی خودِ نویسنده، خانم مارینا آرتورُونا ویشنیو وِتسکایا ( (Марина Артуровна Вишневецкая، نوشته شده است؛ که در آن هم‌زمان شرایط واقعی زندگی شخصی خود و شرایط فرهنگی مردم طبقهٔ متوسط و فقیر در زمان شوروی را روایت می‌کند و گاهی نیز نیم‌نگاهی به شرایط فعلی اجتماعی و فرهنگی مردم روسیه می‌اندازد. 

خانم مارینا آرتورُونا ویشنیو وِتسکایا از سختی‌ها و تجربیات تلخ جوانی خود با لحن شیرینی برای شما سخن می‌گوید و به خواننده این نکته را گوشزد می‌کند که با تمام مشکلات و حتی فوت عزیزان، چگونه زندگی خواه‌نا‌خواه جلو می‌رود و انسان تنها باید با صبر و درایت این مسیر را طی کند. خانم مارینا آرتورونا ویشنیو وتسکایا شاعر، نویسنده و فیلمنامه‌نویس‌ معاصر روس‌زبان است.

کتاب تجربه تظاهر به عزاداری مارینا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به ادبیات روسیه و کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب تجربه تظاهر به عزاداری مارینا

من یک دخترخاله دارم که زنی خشن است. چون که پسرش در سربازی کشته شد. بعد از مدتی پسرش را با تابوتی از جنس روی آوردند و حتی اجازه ندادند که او پسر مرحومش را برای آخرین بار ببیند تا بفهمد وضعیت پسرش چگونه است. در یک چنین شرایطی فرد از شدت غم و اندوه پاهایش به قدری بی‌قرار می‌شود که به سختی می‌تواند بر روی پاهایش بایستد و حتی فکرش را بکنید که آیا می‌توان با این وضعیت دیگر به صورت عادی زندگی کرد؟ خیر. دیگر ممکن نیست.

سر خاک پسرش دختر خاله‌ام به سمت نامزد پسر مرحومش رفت. مقابل او ایستاد و به صورتش تف کرد. بعد با دستمال جیبی خود پودر صورت و رژلب نامزد پسرش را پاک کرد. آن دو نفر نتوانستند با یکدیگر ازدواج کنند. چون کمی بعد از این که با یکدیگر نامزد کردند، پسر دختر خاله‌ام به سربازی رفت. هرچند آن مرحوم دلبستگی چندانی به نامزدش نداشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۴۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱,۰۰۰
۵,۵۰۰
۵۰%
تومان