دانلود و خرید کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟ مارتین اوبنک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟ اثر مارتین اوبنک

کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟

معرفی کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟

کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟ نوشتهٔ مارتین اوبنک و دیوید تد و ترجمهٔ محمود محبی و سحر زارعی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟

برای بسیاری از افراد سؤالات اساسی و مختلفی وجود دارد مبنی بر اینکه رسالت روان‌شناسی ورزش و تمرین چیست؟ متخصصان این رشته چه ویژگی‌هایی دارند و به چه افرادی خدمت‌رسانی می‌کنند؟ جایگاه شغلی آنها چگونه است؟ چگونه می‌توان با این تخصص کسب درآمد کرد؟ توسعۀ شغلی روان‌شناسی ورزش و تمرین به چه مهارت‌هایی نیاز دارد؟ چه سازمان‌ها یا مؤسساتی می‌توانند برای فعالیت متخصصان این رشته مطلوب باشد و فرایند ورود به آنها چگونه است؟ چگونه می‌توان با سایر متخصصان همکاری کرد؟ حد و مرزهای اخلاقی این تخصص چگونه هستند؟ افراد متخصص چه مسیری را باید طی کنند؟ از کجا شروع می‌کنند؟ چه مهارت‌هایی را یاد می‌گیرند؟ در چه دوره‌های مهارتی یا تحصیلات تکمیلی باید شرکت‌کنند؟ تجربۀ کاروزی آنها چگونه باید باشد؟ و روند کسب صلاحیت در روان‌شناسی ورزش و تمرین چگونه است؟

هدف کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟ پاسخ به این سؤالات و سؤالات مهم دیگری که ممکن است در ذهن داشته باشید. تمرکز این اثر بر روان‌شناسی ورزش و تمرین متخصص‌شدن است که بتواند در جامعه خدمات قابل قبولی ارائه دهد و جایگاه شغلی نیز داشته باشد، بنابراین در این کتاب مسیر کامل، از زمان شروع علاقه‌مندی و انتخاب تا تبدیل شدن به یک متخصص روان‌شناسی ورزش و تمرین و همچنین چالش‌های آن به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این کتاب سعی شده است تا دیدگاه جامعی از جایگاه روان‌شناسی ورزش و تمرین، کاربردهای عملی و حوزه کاری آن ارائه شود که تا حدودی مبتنی بر تجربیات افرادی است که این مسیر را با موفقیت طی کرده‌اند.

آنچه در کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟ می‌خوانیم:

تقدیر و تشکر

مقدمه مترجمان

فصل ۱: مقدمه ویراستار

فصل ۲: روان‌شناس ورزش و تمرین چه ‌کاری انجام می‌ دهد؟

فصل ۳: دانش‌آموختۀ رشتۀ روان‌شناسی- گام بعدی

فصل ۴: کارآموزی

فصل ۵: شروع فرایند

فصل ۶: فرصت‌ های شغلی

خواندن کتاب چگونه روان شناس ورزش و تمرین شویم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی اين کتاب عبارت‌اند از دانشجويان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربيگری و تربيت بدنی و دانشجويانی که در برنامه‌های آمادگی پيش از تدريس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجويان رشته علوم ورزشی که هدفشان يادگيری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرين است و نيز متخصصان تندرستی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۵۰۰
تومان