دانلود و خرید کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی جیمی کللند ترجمه رضا نیک بخش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی اثر جیمی کللند

کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی

معرفی کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی

کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی نوشتهٔ جیمی کللند و کوین دیکسون و دنیل کیلوینگتون و ترجمهٔ رضا نیک بخش و علی محمد صفانیا و امیر داناست و نشر ویراست آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی

تحقیقات آنلاین روشی است که شامل جمع‌آوری اطلاعات از اینترنت می‌شود. با ظهور اینترنت، تکنیک‌های سنتی تحقیق به کنار رفته و فرصتی برای تحقیقات آنلاین ایجاد کرده است. با توجه به سهولت دسترسی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تحقیقات آنلاین نسبت به روش‌های سنتی بسیار تأثیرگذارتر است. نرخ پاسخ دریافتی برای تحقیقات آنلاین بسیار بیشتر از سایر روش‌هاست؛ زیرا پاسخ‌دهندگان اطمینان می‌یابند که از هویت آن‌ها محافظت می‌شود.

با پیشرفتی که در زمینهٔ اینترنت و رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد، یک پیشرفت مداوم در زمینه تحقیقات نظرسنجی آنلاین وجود دارد. رسانه‌های اجتماعی از نظر دسترسی به پایگاه داده و آزمایش‌هایی که می‌توان بر روی این پلتفرم انجام داد، یک عامل محرک در کل روند تحقیقات آنلاین بوده است.

نظرسنجی‌های آنلاین، پرسشنامه‌ها، فرم‌ها، گروه‌های تمرکز، ابزارهای مختلف تحقیق آنلاین هستند که برای جمع‌آوری اطلاعات ضروری برای تحقیقات حیاتی هستند. اینترنت راه‌های شگفت‌انگیزی را برای مشاغل کوچک و بزرگ برای انجام تحقیقات با حداقل سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است. تحقیقات آنلاین را می‌توان برای آزمایش محصول، هدف قرار دادن مخاطبان، استخراج از پایگاه داده و رضایت مشتری انجام داد.

کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی به این زمینه در حوزهٔ ورزش و مطالعات ورزشی می‌پردازد.

خواندن کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران رشته‌های تربی بدنی و سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روش های تحقیق آنلاین در مطالعات ورزشی

«در نظر گرفتن اهداف مرور ادبیات مهم است زیرا ما از ادبیات موجود به روش‌های مختلف و به دلایل مختلف استفاده می‌کنیم. این بخش به شما در راستای درک این مسئله که کدام ادبیات را باید جستجو کنید، چگونه از آن استفاده کنید و چرا ممکن است این مرور مفید باشد، کمک خواهد کرد. مرور ادبیات به روش‌های زیر به محققان کمک می‌کند:

- ایجاد آشنایی. می‌توانید با موضوع آشنا شوید. در مورد موضوع مطالبی بخوانید و سعی کنید تا آنجا که می‌توانید دانش کسب کنید.

- آگاهی خود را از نظریه‌ها و مفاهیم مربوطه توسعه دهید. اگر در حال کشف روابط قدرت در ورزش (فوکو را در نظر بگیرید)؛ مصرف و سلیقه مخاطب (بوردیو را در نظر بگیرید)؛ اوباش‌گری در فوتبال و شیوه‌های هواداری (جولیانوتی را در نظر بگیرید) هستید. اگر پروژه خود را بدون مراجعه و نشان دادن آگاهی از ادبیات یا نظریه‌های کلیدی مربوط به حوزه خود به اتمام می‌رسانید، احتمالاً کار شما اشکال دارد. شما باید در نظر بگیرید که چنین آثاری تا چه حد می‌توانند از لحاظ نظری تحقیق شما را پشتیبانی کنند.

- سؤال خود را متمرکز کنید. مطمئناً، بدون مشورت با ادبیات، نمی‌توانید یک سؤال مطرح کنید زیرا از تحقیقات قبلی و اینکه چه یافته‌هایی مطرح شده‌اند، بی اطلاع هستید. گسترش دانش پیرامون یک موضوع خاص به شما امکان می‌دهد اهداف تحقیق مشخص و معنی‌داری را برای پرداختن به سؤال تحقیق ایجاد کنید.

- تحقیقات گذشته را درک کنید. پس از شناخت گذشته، می‌توانید پایه‌های کار جدید را ایجاد کنید.

- روش‌های گذشته را شناسایی کنید. در تحقیقات قبلی از چه روش‌هایی استفاده شده است و چه شرایطی بررسی شده است؟ آیا از یک گروه، فضا یا محیط خاص غافل شده‌اند؟ توجه دقیق به روش‌های گذشته به شما امکان می‌دهد روش‌های جدید و ابتکاری برای جمع‌آوری داده‌ها را پیشنهاد دهید.

- مقایسه. آیا می‌توانید موفقیت طرح‌های تحقیقاتی قبلی را ارزیابی کنید؟ آیا می‌توانید یافته‌های تحقیقات گذشته را ارزیابی کنید؟ در نظر بگیرید که چگونه کار شما با مطالعات قبلی مرتبط مقایسه می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۸۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان