دانلود و خرید کتاب سرو روان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرو روان اثر بنیاد حفظ و نشر آثار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

کتاب سرو روان

معرفی کتاب سرو روان

کتاب عکس نفیس «سرو روان» شامل برگزیده‌ای از تصاویر ماندگار عکاسان ایرانی از وداع تاریخی مردم ایران و عراق در تشییع باشکوه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دی ماه ۱۳۹۸ است. 

درباره کتاب سرو روان

سرو روان در ۲۵۲ صفحه تهیه و منتشر شده و مدیریت هنری آن را انجمن عکاسان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برعهده داشته است. رهبر انقلاب اسلامی پس از حادثهٔ شهادت حاج قاسم سلیمانی، رویداد تشییع این شهید عزیز را یکی از ایام‌اللّه دانسته و گفته بودند: «آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران، و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خونِ فرماندهٔ سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه‌ٔ جهان را شکل دادند، این یکی از ایام‌اللّه است». تبیین و ترویج رویداد تشییع شهید سلیمانی در یک سال اخیر و پس از تأکید آیت‌اللّه خامنه‌ای در دستور کار تولیدات پژوهشی، فرهنگی و هنری بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته است. پیش از این نیز، مستندها و محصولات فرهنگی هنری دیگری همچون فصل‌نامهٔ قاسم منتشر شده است.

کتاب سرو روان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند رویداد تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی را از دریچهٔ دوربین عکاسان نظاره کنند، پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

silicode
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

درود بر شما عالی ست

کاربر ۳۵۲۴۲۶۴
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

خیلی خوب بود شما هم امتحان کنید مرسی خیلی خیلی عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۴۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان