دانلود و خرید کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا مصطفی رحماندوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا اثر مصطفی رحماندوست

کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا

معرفی کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا

کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا نوشتهٔ مصطفی رحماندوست است. به نشر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا

کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا که با تصویرسازی‌های «فاطمه متألّه» منتشر شده، کودک را به یک فضای شهری خوش‌آب‌ورنگ می‌برد و او را با کودکانی آشنا می‌کند که باید برای مسابقه آماده شوند. مسابقه قرار است در روز جمعه برگزار شود. داستان از زبان کودکی روایت می‌شود که می‌گوید کاش روز جمعه برای این مسابقه انتخاب نمی‌شد. او نگران است که نکند نتواند در مسابقه حاضر شود. نام این کودک چیست و چرا نگران است؟ این داستان را به قلم مصطفی رحماندوست بخوانید.

خواندن کتاب یک مسابقه و این همه ماجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مصطفی رحماندوست

مصطفی رحماندوست متولد یک تیر ۱۳۲۹ در همدان است. او شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. بعد از دریافت مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به‌عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانهٔ مجلس مشغول به کار شد و سپس به‌عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان‌ و‌ نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیر و پدیدآورندهٔ سروش کودکان و نوجوانان، سردبیر مجلهٔ شهرزاد قصه‌گو به فعالیت خود ادامه داد. رحماندوست ۳ سال مدیر کل دفتر مجامع و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بوده‌ است. او در سال ۱۳۷۱ در رشتهٔ زبان و ادبیات فارسی ادامه تحصیل داد و پس از دورهٔ کارشناسی‌ارشد، موفق به دریافت نشان درجهٔ یک هنری شد. او پس از بازنشستگی از سمت‌های دولتی، مدیر گروه شکوفه (بخش کودکان و نوجوانان) انتشارات امیرکبیر و مشاور رئیس کتابخانه ملی ایران شد. مصطفی رحماندوست پایگاه اینترنتی «کتابخانهٔ ملی کودک و نوجوان ایران» را تأسیس کرد و توانست تا دهمین سال شروع به کار این پایگاه متن کامل بیش از ۲۴۰۰۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان را برای پژوهشگران قابل دسترس کند. از آثار او می‌توان به کتاب‌های «فرهنگ آسان: دانشنامه ویژه کودکان و نوجوانان»، «ترانه‌های نوازش»، «سفید بود، سفید تنها بود»، «این تریزی، آن تریزی»، «یک مسابقه و این همه ماجرا» و «قصه گویی، اهمیت و راه‌ورسم آن» اشاره کرد.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه