دانلود و خرید کتاب شایستگی رسانه ای آی لار بیانی شهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شایستگی رسانه ای اثر آی لار بیانی شهری

کتاب شایستگی رسانه ای

معرفی کتاب شایستگی رسانه ای

کتاب شایستگی رسانه ای نوشتهٔ آی لار بیانی شهری است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شایستگی رسانه ای

انتخاب افراد شایسته برای مشاغل سازمانی، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اندیشمندان علم مدیریت بوده و بدیهی است استفاده از روش‌های علمی موجب می‌شود فرد مناسب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تری در سازمان قرار گیرد و استفاده بهینه از منابع سازمان، به حداکثر میزان خود نزدیک‌تر شود. بنابراین تعیین و شناخت شایستگی‌های فردی، مدیریتی و سازمانی، برای سطوح مختلف شغلی در سازمان‌ها به صورت ضرورتی اجتناب‌ناپذیر جلوه می‌کند. مدیران همواره نقشی مهم و حیاتی در سازمان‌ها ایفا می‌کنند. مدیران میانی و ارشد عنصری کلیدی در راهنمایی، هدایت و موفقیت مدیران عملیاتی و کارکنان هستند.

تاثیر مدیران برجسته در کسب درآمد، سود و موفقیت سازمان‌ها امروزه در بسیاری از سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های موفق، بارز و آشکار شده است. از سوی دیگر در عصر حاضر تغییرات شگرفی در محیط سازمان‌ها رخ داده است.

این تغییرات سازمان‌ها را نیز دستخوش تغییرات عظیمی کرده است، پاسخ سریع به مشکلات و فرصت‌های عصر حاضر، مدیر را به عنوان منبعی حیاتی در حل مسائل سازمان‌ها مطرح ساخته است و نیاز سازمان‌ها به مدیران شایسته بیش از پیش آشکار شده است.

پذیرش و گسترش سریع رویکرد شایستگی در سازمان‌ها و به‌کارگیری آن در برنامه‌های توسعه کارکنان بیش از هر چیز نتیجه مزایا و فوایدی بود که در این رویکرد نهفته است. بر اساس رویکرد شایستگی، شغل‌ها به عنوان شایستگی‌ها تعریف می‌شوند، لذا شغل‌ها انعطاف‌پذیر می‌شوند و کارکنان برای انجام آن نیازمند شایستگی‌های خاص هستند. از طرفی به‌کارگیری رویکرد مبتنی بر شایستگی‌ها به سازمان‌ها اجازه می‌دهد که به‌سرعت کارکنان را با اهداف استراتژیک خود همسو سازند.

امروزه استفاده از آموزش مجازی، زندگی بشر را در تمامی وجوه دگرگون ساخته است. مطالعات انجام‌شده در ارتباط با برنامه‌های توسعهٔ اغلب کشورها، نشان‌دهندهٔ محوری بودن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در اینگونه برنامه‌هاست. فناوری اطلاعات و ارتباطات را می‌توان به عنوان ابزاری نیرومند و قوی برای ارتقای کیفیت وکارآیی آموزش مورد استفاده قرار داد، بنابراین با توجه به فناوری‌های به سرعت در حال تغییر، نیازمند نیروهایی هستند که از لحاظ تخصصی ماهر بوده و علاوه بر قدرت یادگیری و ارتباطات بالا، منعطف بوده و بتوانند خود را با تغییرات محیط وفق دهند. کتاب شایستگی رسانه ای به این موضوع به صورت کامل می‌پردازد.

خواندن کتاب شایستگی رسانه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ رسانه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان