دانلود و خرید کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی نامیه گلستانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی اثر نامیه گلستانه

کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی

معرفی کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی

کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی نوشتۀ نامیه گلستانه و حسین بهلولی است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب از مجموعه‌کتاب‌های «مهارت‌های زندگی ۱» است.

درباره کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی

کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی دربارۀ این اصل است که زندگی کردن هم مانند رانندگی، آشپزی یا امور مشابه، نیازمند آموزش و یادگیری است.

به باور نویسندگان این کتاب، زندگی نیز یک مهارت است. ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی از آنجا بیشتر احساس می‌شود که اغلبِ مشکلات متعددی که ما در مسیر زندگی با آنها روبه‌رو می‌شویم، ناشی از این باور اشتباه است که «ما همه چیز را می‌دانیم»؛ به عنوان مثال بسیاری از افراد ازدواج می‌کنند و صاحب فرزند می‌شوند اما هیچ‌گاه آموزش خاصی در این رابطه ندیده‌اند.

از این رو است که همۀ ما به کسب دانش کافی در زمینۀ مهارت‌های زندگی نیاز داریم. کسب این دانش، با مطالعۀ کتاب‌های مختلف از جمله کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی محقق خواهد شد.

خواندن کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روانشناسی عمومی، خودشناسی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زیبا اندیشی و مهارت های زندگی

«پیوند زنا شویی آئینی ا ست که طی احکام و با ر سوم خا صی بین دختر و پسر در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف برقرار می شود و باعث به وجود آمدن هنجار و الزامات قانونی و اخلاقی می شود.

حتما شنیده‌اید که ازدواج ریسک ا ست و هر چقدر قبل از ازدواج محتاط باشید و همه جوانب را بسنجید باز هم معلوم نیست نتیجه آن ازدواج موفقی باشد. اما طبق تحقیقات میدانی گسترده، ما روانشناسان و همکارانمان در مشاوره خانواده نظیریه را تایید نمی‌کنیم و معتقدیم که چنانچه معیارهای گزینش همسر (قبل از ازدواج) و راهبردهای ارتباط زناشویی (بعد از ازدواج) حفظ شود از بسیاری از عقاید اشتباه جلوگیری خواهد شد.»

نظرات کاربران

namiyeh.golestaneh
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

بسیار عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان