دانلود و خرید کتاب انقلاب اسلامی تمدن ساز ایران و فروپاشی نظم آمریکایی غلامرضا جمشیدیها
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب اسلامی تمدن ساز ایران و فروپاشی نظم آمریکایی اثر غلامرضا جمشیدیها

کتاب انقلاب اسلامی تمدن ساز ایران و فروپاشی نظم آمریکایی

معرفی کتاب انقلاب اسلامی تمدن ساز ایران و فروپاشی نظم آمریکایی

کتاب انقلاب اسلامی تمدن ساز ایران و فروپاشی نظم آمریکایی؛ با تاکید بر اندیشه آیت‌الله خامنه‌ای نوشتهٔ غلامرضا جمشیدیها و سیدمحمدجواد قربی است و انتشارات دانشگاه جامع امام حسین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب انقلاب اسلامی تمدن ساز ایران و فروپاشی نظم آمریکایی

انقلاب اسلامی ایران صرفاً به مرزهای سرزمینی ایران منحصر نشده است و به دلیل پیام و ارزش‌های انسانی منطبق با فطرت در باطن خود، رسالتی جهانی داشته است و در میان آرمان ها و خواسته‌های انقلابی در جامعهٔ ایران، رسالت تمدن‌سازی به عنوان غایت و حیات طیبهٔ انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است. ازاین‌رو، انقلاب تمدن‌ساز ایران آغازگر تمدن نوینی در جهان اسلام بوده است و ارزش‌هایی نظیر دانش، تدین، فرهنگ، اخلاق، عقلانیت، سعادت طلبی و هدایت گری باعث شده است که جمهوری اسلامی ایران جایگاه رفیعی در تمدن‌سازی داشته باشد. هویت تمدنی انقلاب اسلامی در تقابل هویت استعماری آمریکا قرار گرفته است و این تقابل به منازعه گفتمانی تبدیل گشته است.

عصر جدید تمدنی با راهبری انقلاب اسلامی با شاخصه‌های مهمی نظیر توحید، عدالت، توجه به ساحت‌های مادی و معنوی تمدن و حاکمیت اخلاق در رفتار مدنی قابل شناسایی است و در عرصه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل، پایان‌بخش سیطره یکجانبه آمریکا در جامعه جهانی بوده است.

کتاب انقلاب اسلامی تمدن ساز ایران و فروپاشی نظم آمریکایی از همین منظر به انقلاب اسلامی نگریسته و آن را تحلیل کرده است.

دانشگاه امام حسین (ع) در سال ۱۳۶۵ راه‌اندازی و در سال ۱۳۸۷ به ۲ دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و دانشگاه جامع امام حسین (ع) تفکیک شد. دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) مختص آموزش‌های افسری است و دانشجویان آن، از طریق آزمون‌های داخلی سپاه پذیرش و گزینش می‌شوند. دانشگاه جامع امام حسین (ع) در حوزهٔ پژوهش و فناوری و با رویکرد پژوهش آموزش‌محور، به‌دنبال شناسایی و حل مسائل اساسی و کلان کشور، رصد دانشی و آینده‌پژوهی و مدیریت دانش است.

معاونت پژوهش و فناوریِ دانشگاه جامع امام حسین یکی از مسئولیت‌های مهم دانشگاه را نشر کتاب‌ها و آثار علمی، در کنار تعلیم‌وتربیت، می‌داند؛ ازاین‌رو «انتشارات دانشگاه جامع امام حسین» کتاب‌هایی با موضوعات گوناگون را تهیه، چاپ و منتشر کرده و کوشیده است تا زمینه و بستر لازم را برای تشویق پژوهشگران و استادان در عرصهٔ علم فراهم و تسهیل کند.

خواندن کتاب انقلاب اسلامی تمدن ساز ایران و فروپاشی نظم آمریکایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران رشته‌های علوم سیاسی و تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه