دانلود و خرید کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه جوئل بلاک ترجمه ناهید پویامنش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه اثر جوئل بلاک

کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه

معرفی کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه

کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه نوشتهٔ جوئل بلاک و ترجمهٔ ناهید پویامنش است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه

کتاب بهبود رابطه‌ عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه‌ از دکتر جوئل بلاک روشی عملی جهت غنی‌سازی و بهبود روابط عاطفی و ایجاد صمیمیت است. زوج‌ها با اختصاص فقط ۱۵ دقیقه به خود می‌توانند با هم رابطه‌ای صمیمی و رضایت بخش داشته باشند.

کتاب‌های خودیاری بسیاری با هدف کمک به زندگی «عاطفی»‌تان وجود دارد. اکثر آن‌ها مملو از اظهارنظرهای کلی هستند و پیشنهادهای کمی در مورد نحوه‌ٔ به‌کارگیری آن‌ها در زندگی واقعی ارائه می‌دهند. کتاب بهبود رابطه‌ عاطفی و ایجاد صمیمت فقط در ۱۵ دقیقه‌ از دکتر جوئل بلاک یکی از این موارد نیست. بلکه این کتاب به طرز خوشایندی صریح نوشته شده است و برای هر فردی در رابطه یا امیدوار به ایجاد رابطه‌ٔ عاطفی روش‌های عملی ارائه می‌دهد، تا بتواند برای بهبود زندگی خود از آن‌ها استفاده کند. این کتاب به هیچ وجه سخنرانی خشک و آکادمیک نیست. دکتر بلاک بر موارد کلیدی و مهمی تمرکز می‌کند که منجر به ازدست‌دادن رابطه و صمیمیت زوج‌ها می‌شود. آن موارد را با گفت‌وگوهای برگرفته از مکالمات واقعی و مجموعه‌ای از مراحل ساده ارائه می‌دهد. زوج‌ها می‌توانند برای کشف خود واقعی و دوست‌داشتنی‌شان از آن‌ها استفاده کنند. به سراغ کتابفروشتان نروید بلکه بدوید و همین امروز نسخه‌ای از آن را تهیه کنید. این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد.

خواندن کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ زوج‌ها و کسانی که در شرف ازدواج هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه

«کتاب «بهبود رابطه‌ی عاطفی‌ در ۱۵ دقیقه‌» را نوشتم، زیرا پس از چندین دهه‌ پژوهش در مورد زوج‌ها به این نتیجه رسیده‌ام، از کنار مسئله‌ای بی‌تفاوت رد شدن، حفظ اسرار کوچک مبتنی بر شرم از یکدیگر، به ازدواج آسیب می‌رساند. کتاب بهبود رابطه‌ در ۱۵ دقیقه‌، برای افرادیست که مشتاق داشتن رابطه‌ای صمیمانه هستند و نمی‌‌دانند چرا صمیمیت بینشان خیلی زود از بین می‌رود.

این کتاب برای زوج‌هایی است که در روابط خود احساس پوچی و تنهایی می‌کنند و داشتن صمیمیت عمیق همانند اوایل دوران آشنایی را رؤیایی بیش نمی‌دانند و حتی برای مجردهایی‌ست که علاقه‌مند به بهبود رابطه‌ی خود با کسی هستند!

سعی می‌کنم به زوج‌هایی که در مطالعات خود با آن‌ها در ارتباط نبوده‌ام، پیشنهادی ندهم. در این مورد گفتگویی مهیج با همسرم داریم و قرار است تقریباً هر هفته به مدت دو سال، شما به‌طور مداوم در جریان آن قرار بگیرید. این روش به‌وضوح ازدواج ما را بهبود بخشید و به رشد فردی ما نیز کمک کرد.

گفتگوی مهیج فقط یک بازی، بلکه فراتر از آن، تجربه‌ای مؤثر است! تکرار آن مثل رفتن به باشگاه ورزشی به‌خاطر سلامتی‌‌تان است. همان طور که محبت و علاقه‌‌ی شریک زندگی‌تان نسبت به شما بیشتر می‌شود، میزان علاقه و اعتمادبه‌نفستان نیز افزایش می‌یابد.

طبق تحقیقات انجام شده، علاوه بر آن، اگر زن و شوهری به‌جای بحث‌وجدل (معمولاً بیهوده) برای حل مسائل بین خود این کار را انجام دهند، از معضل اصلی جدایی ایمن هستند؛ اما برخی از زوج‌ها روابط خود را با مشاجره به چالش می‌کشند و برخی دیگر از زوج‌ها مسائل خود را تلنبار و تا جایی عقب‌نشینی می‌کنند که دیواری غیرقابل نفوذ از کینه بینشان ایجاد می‌شود. گفتگوی مهیج روشی عالی و ایمن برای رسیدگی به مسائل عاطفی‌‌ست. بر اساس مطالعات انجام شده، عقب‌نشینی در رابطه نیز، بوسه‌ای‌ست مرگبار.»

نظرات کاربران

کاربر ۶۶۷۲۵۲۶
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

اول از همه باید از مترجمش بی نهایت تشکر کنم،بخاطر اینکه اونقدر خوب ترجمه شده که اصلا احساس نمیکنی که داری یک کتاب ترجمه شده رو مطالعه میکنی.این کتاب واقعا میتونه کمک کنه به بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت.

- بیشتر
کاربر ۶۶۷۳۳۰۳
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

ترجمه کتاب در حد مطلوبی قابل فهم بود و کتابی کاملا جذاب و خواندنی و کاربردی. البته به شرط عمل! اینکه نویسنده کتاب گفته برای هر نوع موفقیتی بالاخص در زمینه مسائل عاطفی فقط خودت باش بسیار بر حق و

- بیشتر
کاربر ۶۶۷۳۳۵۹
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

واقعا کتاب خوبی بود من و همسرم از خوندش همیشه خوشحالیم و اون رمزی رو که توی کتاب بود برای بهبود رابطه و ایجاد صمیمت یادگرفتیم و انجام دادیم و واقعا عالی بود. تشکر ویژه از مترجم این کتاب که

- بیشتر
کاربر ۶۶۷۳۲۷۶
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

باتشکر از خانوم ناهید پویامنش بخاطر ترجمه خوبشون من قبلا هم یکی از کتابهای ایشون رو خوندم به اسم،( در آغوش نور)، واقعا عالی ترجمه میکنن.در مورد خود کتاب که باید بگم واقعا عالی بود و چقدر میتونه کمک کنه

- بیشتر
کاربر ۳۶۲۵۵۱۶
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

کتابی است کاملا علمی پژوهشی و کاربردی که بنظرم جهت بهبود روابط عاطفی و ایجاد صمیمیت توصیه می کنم حتما مطالعه شود. مجرد یا متاهل، در شرف ازدواج یا در شرف شروع و تجربه ی رابطه توصیه می کنم حتما

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۲۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان