دانلود و خرید کتاب وبلاگ نویسی مصطفی محمودی شرق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وبلاگ نویسی اثر مصطفی محمودی شرق

کتاب وبلاگ نویسی

معرفی کتاب وبلاگ نویسی

کتاب وبلاگ نویسی نوشتهٔ مصطفی محمودی شرق و ندا الماسیان طهرانی است. نشر عنوان این کتاب را که منطبق با سرفصل آموزشی درس وبلاگ‌نویسی است، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب وبلاگ نویسی

کتاب وبلاگ نویسی به‌صورت مشترک به قلم مصطفی محمودی شرق (مدیر فرهنگی و رسانه‌ای، کارشناس هنری و مدرس دانشگاه) و ندا الماسیان طهرانی (کارشناس‌ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و فریلسنر روابط عمومی و رسانه) به رشتهٔ تحریر درآمده است. این نویسندگان باور دارند که امروزه وبلاگ‌نویسی و انتشار محتوا در فضای وب با فراگیرشدن عضویت در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان با استقبال کمتری روبه‌رو شده و روزبه‌روز از تعداد فعالان این حوزه کاسته می‌شود. به‌نظر این ۲، دلیل اصلی این کار می‌تواند هجوم عامهٔ مردم به‌سمت استفاده از پیام‌رسان‌ها و عضویت در شبکه‌های اجتماعی باشد، اما به‌گفتهٔ آن‌ها، در این میانْ نبایستی از مزایای وبلاگ‌نویسی و انتشار محتوا در فضای وب غافل شد.

به‌عقیدهٔ نویسندگان کتاب حاضر، وبلاگ‌ها را می‌توان بر اساس محتویات و یا نحوهٔ نوشتن آن‌ها تقسیم‌بندی کرد. ساده‌ترین نوع وبلاگ همان نوع نوشتاری عادی است، اما امروزه فتوبلاگ با محتوای تصویری، ویدئوبلاگ با محتوای فیلمی و میکروبلاگ که برای نوشتن پیام‌های کوتاه لحظه‌ای است، پا به عرصهٔ فضای مجازی گذاشته‌اند. کتاب وبلاگ نویسی کوشیده است تا شما را با ساده‌ترین روش‌های ممکن با این امکانات آشنا کند. در نگارش این کتاب، جدیدترین سرفصل‌های آموزشی درس وبلاگ‌نویسی رشته‌های کاردانی و کارشناسی مدنظر قرار گرفته است؛ ازاین‌رو این اثر می‌تواند به‌عنوان یک منبع آموزشی مناسب و کاربردی برای دانشجویان و سایر علاقه‌مندان مورداستفاده قرار گیرد.

خواندن کتاب وبلاگ نویسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران این موضوع و دانشجویان مربوطه پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7426176
۱۴۰۲/۰۸/۰۳

با سلام و احترام..توصیه شما بسیار هم عالی🙏👌👉

کاربر 7426247
۱۴۰۲/۰۸/۰۲

کتاب مفید و جامع برای مطالعه درسی درس وبلاگ نویسی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان