دانلود و خرید کتاب باشگاه 5 صبحی ها رابین شارما ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه 5 صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه 5 صبحی ها

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باشگاه 5 صبحی ها

خلاصه‌کتاب باشگاه 5 صبحی ها نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب خالق صبحتان باشید و زندگی‌تان را ارتقا دهید.

درباره خلاصه‌کتاب باشگاه 5 صبحی ها

چگونه با سحرخیزی، زندگی جدیدی برای خود خلق کنید؟

«عده‌ای در ۳۰سالگی می‌میرند، اما در ۸۰سالگی دفن می‌شوند!» سخنران این جمله را گفت و برای مدتی سکوت کرد. به سالن که پر از جمعیت بود، نگاهی انداخت و در بین چشمان بهت‌زده شرکت‌کنندگان، به‌راحتی مردگان متحرک را شناسایی کرد. تعدادشان زیاد بود؛ حتی آن‌هایی که لبخندی تصنعی بر لب داشتند، آنقدر چهره‌هایشان سرد و بی‌روح بود که تفاوتی با یک مُرده نداشتند.

در میان جمعیت زنی بود به ‌نام سوزان که چند روز قبل از برگزاری آن همایش می‌خواست به زندگی‌اش خاتمه دهد. این زن هرگز چنین جمله‌ای را در جایی نخوانده بود و یا از کسی نشنیده بود، اما او هم فهمیده بود که دیگر شباهتی به یک آدم زنده ندارد! چند روز قبل، سوزان به این فکر می‌کرد که کدام گزینه می‌تواند پایانی آبرومندانه برای زندگی شاهکاری باشد که به بن‌بست رسیده است. مرگ با طناب دار، زدن شاهرگ دست یا شلیک گلوله؟!

سوزان در همان حال که دنبال قوطی قرص‌هایش می‌گشت، چشمش به بلیطی افتاد که مادرش برایش خریده بود. بلیط مربوط به همایش یکی از سخنرانان معروف بود که صحبت‌هایش جادو می‌کرد؛ او این موضوع را از صحبت‌های مادرش فهمیده بود. آن روز سوزان بدون اینکه با مادرش بر سر عقاید و باورهایش بحث کند، بلیط را از داخل کشوی میزش برداشت. او اصلاً به این مزخرفات باور نداشت. به نظر سوزان همایش‌های انگیزشی با سخنرانان قلابی‌اش فقط به دنبال تَلَکه کردن عوام هستند؛ همین و بس!

با وجود این، چه کسی فکرش را می‌کرد که او روزی پایش را به یکی از آن همایش‌هایی که قلابی می‌دانست، بگذارد؟ حالا او در مقابل سخنرانی که همچون جادوگرها وِرد می‌خواند، ایستاده بود و می‌دید که جملاتش واقعاً جادو می‌کند. سوزان مسحور جملات سخنران شده بود، زیرا از دردی صحبت می‌کرد که او با تمام وجود تجربه‌اش کرده بود. سوزان کارآفرینی بود که روزهای پرافتخاری را پشت سر گذاشته بود، اما در میانه راه به‌ خاطر حسادت و خیانت شرکایش، همه چیز را از دست داده بود!

او نه توان برخاستن و از نو شروع‌کردن داشت و نه تحمل زندگی افتضاحی که شباهتی با دوران غرور و افتخارش نداشت. سوزان تصور می‌کرد جهان به او و قلب مهربانش خیانت بزرگی کرده است و او سزاوار چنین مجازات بی‌رحمانه‌ای نیست؛ بنابراین مرگ، بهترین و دم‌دست‌ترین گزینه‌ای بود که به آن فکر می‌کرد، اما حالا ورق برگشته بود و آن بلیط شرکت در همایش انگیزشی مسیر زندگی‌اش را تغییر داد.

خلاصه‌‌کتاب باشگاه 5 صبحی ها، داستان آشنایی سوزان با مرد میلیونری است که دیدگاه او را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد. سراسر کتاب پر از جملات حکیمانه و دستورالعمل‌هایی کاربردی است که قطعاً به شما نیز کمک خواهد کرد. رابین شارما این داستان را برای فهماندن بهتر نکات ارزشمند آن خلق کرده است تا با روایتی جذاب و ملموس بتواند خواننده را به درک درستی از مفاهیم مهم زندگی برساند.

خواندن خلاصه‌‌کتاب باشگاه 5 صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با سحرخیزی زندگی‌‌شان را متحول کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌‌کتاب باشگاه 5 صبحی ها

«انسان عصر فناوری امروز، با یک کلیک ساده به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی پیدا می‌کند. اگر وارد وب‌سایتی شوید و صفحه مدنظرتان کمی دیرتر از حد معمول بارگذاری شود، خیلی زود از آن صفحه خارج می‌شوید. سرعت فناوری به انسان عصر امروز این ایده را القا نمود که باید خیلی زود و آسان به همه چیز برسد! کتاب‌های موفقیتِ یک‌شبه، لاغری چند روزه و پول باد آورده‌ای که از طریق تصویر ذهنی عاید افراد خواهد شد، شیرین‌تر از حقیقت است؛ حقیقتی که اگرچه ظاهری تلخ دارد، اما در پسِ پوسته دردآورش باعث تعالی روح خواهد شد.

به یاد داشته باشید که هیچ موفقیتی بدون سختی و رنج کشیدن به دست نخواهد آمد و اگر جز این فکر کنید، بازنده‌اید؛ اگر این ادعا را قبول نمی‌کنید، بهتر است قوطی قرص خوابتان را بردارید و با بلعیدنش، همین الآن به زندگی‌تان خاتمه دهید!

رسانه‌ها تصویر زندگی راحت و مرفهی را برایمان به تصویر می‌کشند که تنها یک روی سکه است. پشت داستان‌های زندگی افراد موفق و خودساخته و آن حجم از رفاه و آسایش، رنج و دردی پنهان شده که در بهترین حالت خیلی کم مورد توجه قرار گرفته است!

متأسفانه ذهن ما از کودکی اینگونه برنامه‌ریزی شده است که با استعداد، نبوغ و اندکی شانس می‌توانیم به هر آنچه می‌خواهیم برسیم. با این دیدگاه وقتی با چالش‌ها مواجه می‌شویم، تصور می‌کنیم که مسیرمان را اشتباه انتخاب کرده‌ایم؛ در حالی که رمز موفقیت، رویارویی با چالش‌ها و پایبندی به قول و قرارهایی است که به خودمان داده‌ایم.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۸۲۰۳۲۵
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

کتابی که تو جلدش غلط نوشتاری داره چیه واقعا؟!

پوینده
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

خب این کتاب حرف فوق العاده یا استدلال شگفت انگیزی در جا انداختن مبنا یا پرده برداشتن از حقایق پیچیده یا مخفی زندگی نداره. چندتا قاعده ساده، تکراری ولی دشوار در عمل رو مطرح می‌کنه. سحر خیزی و زود خوابیدن ، دو

- بیشتر
کاربر 7882289
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

سلام ببخشید من دنبال نمونه کتاب صوتی بودم ن تصویری ،هوش مصنوعی را براچی ساختن ک کتاب صوتی ارائه بده دیگه ....

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۲۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان