دانلود و خرید کتاب فارماکولوژی سارم‌ها علی پاکدل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فارماکولوژی سارم‌ها اثر علی پاکدل

کتاب فارماکولوژی سارم‌ها

نویسنده:علی پاکدل
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فارماکولوژی سارم‌ها

از زمان تولید و عرضه‌ی استروییدهای آنابولیک بیش از نیم قرن می‌گذرد و در این مدت تحقیقات بسیار زیادی بر روی آن‌ها انجام و برای مصارف پزشکی تجویز شده‌اند. علاوه بر این‌ها، به صورت گسترده توسط ورزشکاران مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند. تا جایی که دولت‌هایی مانند شوروی، آلمان شرقی و روسیه به صورت سیستماتیک از آن‌ها در میادین ورزشی استفاده کرده‌اند.

اما سارم‌ها عمر چندانی ندارند و تحقیقات برروی آن‌ها تا به امروز (تابستان ۱۴۰۱) غالبا بسیار محدود بوده است و هنوز برای مصارف پزشکی رسما تایید نشده‌اند. با این حال تولیدکنندگان و فروشندگان زیرزمینی با داستان سرایی و تبلیغات گسترده آن‌ها وارد بازار کرده‌اند و ورزشکاران (بخصوص بانوان) به امید بهبود پرفورمنس و بازده ورزشی بدون تجربه کردن عوارض استروییدهای آنابولیک آندروژنیک از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اما باید توجه داشته باشید که عمده‌ی مطالب موجود درباره‌ی سارم‌ها، تبلیغاتی است که فروشندگان این محصولات به اسم علم روز وارد باشگاه‌ها کرده‌اند. این تبلیغات گاها مستقیم نیستند و از طریق قراردادهایی که با ورزشکارانِ بنام دارند (یا سایت‌های مشهور) انجام می‌شوند تا آن‌ها به صورت ضمنی از سارم‌ها به عنوان عامل موفقیتشان نام ببرند!

در این کتاب که دومین جلد از مجموعه کتاب‌های ناگفته‌های مربیان روس است به بررسی دقیق و به‌دور از غرض درباره‌ی سارم‌ها براساس تحقیقات موجود و تجربه‌ی بکارگیری آن‌ها بر روی ورزشکاران رشته‌های گوناگون ورزشی در بلاروس پرداخته‌ایم. از آنجا که مبانی فارماکولوژی استروییدها را در جلد اول این مجموعه به صورت مفصل توضیح داده‌ایم، در این کتاب تنها به صورت اختصاصی به سارم‌ها پرداخته‌ایم تا ورزشکاران بتوانند با مطالعه‌ی آن از اطلاعات دسته بندی شده و منظم بهره برده وبا ماهیت واقعی و خطرات سوء مصرف این مواد آشنا شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۳۰۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۴۰۰,۰۰۰
تومان