دانلود و خرید کتاب کلید تدوین فیلم Adobe Premiere احسان مظلومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید تدوین فیلم Adobe Premiere اثر احسان  مظلومی

کتاب کلید تدوین فیلم Adobe Premiere

معرفی کتاب کلید تدوین فیلم Adobe Premiere

کتاب کلید تدوین فیلم Adobe Premiere اثر احسان مظلومی در انتشارات کلید آموزش منتشر شده است. این کتاب معروفترین نرم‌افزار تدوین فیلم جهان Adobe Premiere و شیوهٔ استفاده از آن را آموزش می‌دهد.

دربارهٔ کتاب کلید تدوین فیلم Adobe Premiere

کلید تدوین فیلم Adobe Premiere یکی از کتاب‌های «مجموعهٔ کاربردی کلید» است که در انتشارات کلید آموزش منتشر می‌شود. مجموعه کتاب‌های کلید با نگرش به سیستم نوین آموزش در دنیا مباحث مختلف آموزش کامپیوتر را به صورت کاملاً کاربردی و قدم‌به‌قدم، آموزش می‌دهند و خواننده را مستقیماً با پروژه‌های عملی درگیر می‌کنند.

Premiere معروفترین نرم‌افزار برای ویرایش فیلم است. شرکت بزرگ Adobe که محصولات دیگرش نیز در دنیا شناخته شده‌اند، این نرم‌افزار را تولید کرده است. با نرم‌افزار Premiere می‌توانید تمام امکانات شناخته‌شده در دنیای تدوین فیلم را داشته باشید و فیلم خود را همه‌جوره ویرایش کنید. بخش‌های اضافی را ببرید، چندین فیلم و تصویر را با هم ترکیب کنید، جلوه‌های ویژهٔ صوتی و تصویری به فیلم بدهید و خیلی کارهای دیگر با آن انجام دهید.

کتاب حاضر مانند کتاب‌های دیگر مجموعهٔ کلید، به مبانی تئوری، توضیحات غیرکاربردی و مباحث پیچیدهٔ حرفه‌ای نمی‌پردازد بلکه مستقیم وارد کار عملی می‌شود و نکات فنی را حین اجرای کار بررسی می‌کند.

کتاب کلید تدوین فیلم Adobe Premiere را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همهٔ علاقه‌مندان به فیلم و فیلم‌سازی می‌توانند از این کتاب استفاده کنند اما مخاطبان خاص این کتاب، صاحبان آتلیه‌های عکاسی و فیلم‌برداری، فیلم‌برداران آماتور، تدوین‌گران و مدرسین و تولیدکنندگان فیلم‌های آموزشی و چندرسانه‌ای هستند.

نظرات کاربران

سپهر
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

بذارید تو بی نهایت😁😁

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان