دانلود و خرید کتاب اصول و مبانی تصویربرداری پزشکی پاول سویتنز ترجمه علیرضا کمالی اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول و مبانی تصویربرداری پزشکی اثر پاول سویتنز

کتاب اصول و مبانی تصویربرداری پزشکی

معرفی کتاب اصول و مبانی تصویربرداری پزشکی

کتاب اصول و مبانی تصویربرداری پزشکی نوشتهٔ پاول سویتنز و ترجمهٔ علیرضا کمالی اصل و زهرا سیاوش پور است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اصول و مبانی تصویربرداری پزشکی

کتاب اصول و مبانی تصویربرداری پزشکی در ۸ بخش به بیان انواع روش‌های تصویربرداری و اصول فیزیکی حاکم بر آن‌ها و نیز شیوهٔ به‌کارگیری آن‌ها در علوم پزشکی پرداخته است. این کتاب می‌تواند در کنار کتاب «فیزیک سیستم‌های تصویربرداری پزشکی بوشبرگ»، دانش مناسبی را در حوزهٔ سیستم‌های تصـویربرداری پزشـکی و اصول و قواعد حاکم بر آن‌ها برای مخاطبان فراهم کند. 

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب اصول و مبانی تصویربرداری پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران پزشکی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۵۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان