دانلود و خرید کتاب پرسش های چهارگزینه ای تجارت الکترونیکی یوسف عباس نژادورزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش های چهارگزینه ای تجارت الکترونیکی اثر یوسف عباس نژادورزی

کتاب پرسش های چهارگزینه ای تجارت الکترونیکی

معرفی کتاب پرسش های چهارگزینه ای تجارت الکترونیکی

کتاب پرسش های چهارگزینه ای تجارت الکترونیکی؛ جهت آمادگی آزمون استخدامی فناوری اطلاعات و کارشناس رسمی دادگستری نوشتهٔ یوسف عباس نژادورزی و سعید عباس نژادورزی است و انتشارات فناوری نوین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب پرسش های چهارگزینه ای تجارت الکترونیکی

امروزه اینترنت و یکی از مهم‌ترین مدل‌های ارتباطی در آن، یعنی شبکه جهانی وب (World Wide Web)، تغییرات اساسی در زندگی و روابط بین انسان‌ها ایجاد کرده است. یکی از مهم‌ترین روابط بین انسان‌ها، روابط تجاری می‌باشد. وب با امکانات فوق‌العاده‌اش، روابط تجاری انسان‌ها را تغییر داده است. یعنی، تکنولوژی وب نه‌تنها مرزها و فواصل جغرافیایی را حذف کرده، بلکه اختلافات زمانی، ملیتی، قومیتی و زبان را نیز برداشته است. به‌طوری‌که افراد می‌توانند با استفاده از یک خط تلفن و رایانه، بدون اینکه از منزلشان خارج شوند، از هر جای دنیا کالا، محصولات یا خدماتشان را خریداری کرده، یا به دیگران بفروشند. این همان تجارت الکترونیکی است.

کتاب پرسش های چهارگزینه ای تجارت الکترونیکی بر اساس سال‌ها تجربه در زمینه تألیف کتب‌ دانشگاهی و تدریس در زمینه تجارت الکترونیکی طراحی شد. این کتاب بر اساس سرفصل جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات برای درس‌های تجارت و بازاریابی الکترونیکی تدوین‌شده است.

در فصل اول ۱۷۱ پرسش‌ چهارگزینه‌ای از مفاهیم، انواع مدل‌ها و مزایا و معایب تجارت الکترونیکی بیان گردیده است. در فصل دوم، ۱۴۲ پرسش چهارگزینه‌ای درباره خرده‌فروشی الکترونیکی و انواع آن آمده است. در فصل سوم، ۱۸۶ پرسش‌ چهارگزینه‌ای مربوط به بازارهای الکترونیکی و انواع آن بحث شده است. در فصل چهارم، ۸۷ پرسش‌ چهارگزینه‌ای درباره تبلیغات در اینترنت و روش‌های انجام تبلیغات اینترنتی را می‌بینید. در فصل پنجم، ۱۲۶ پرسش چهارگزینه‌ای مرتبط با روش‌های پرداخت‌های الکترونیک و انواع آن را مشاهده می‌کنید. در فصل ششم، ۱۶۰ پرسش‌ چهارگزینه‌ای پرسش‌ چهارگزینه‌ای امنیت در تجارت الکترونیک موردبررسی قرارگرفته است. در فصل هفتم، ۲۲ پرسش چهارگزینه‌ای تجارت سیار و مسائل مربوط به آن آمده است.

خواندن کتاب پرسش های چهارگزینه ای تجارت الکترونیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب را به دانشجویان زیر پیشنهاد می‌کنیم:

متقاضیان آزمون دکتری رشته فناوری اطلاعات

متقاضیان آزمون استخدامی فن‌آوری اطلاعات

متقاضیان آزمون کارشناس رسمی دادگستری فن‌آوری اطلاعات و کامپیوتر

دانشجویان پیام نور برای درس تجارت الکترونیکی

دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته رایانش امن

دانشجویان کارشناسی ارشد رشته تجارت الکترونیکی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۳۳,۵۰۰
تومان