دانلود و خرید کتاب مثل یه توپ می ترکی! (جلد هشتم) زهرا موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یه توپ می ترکی! (جلد هشتم) اثر زهرا موسوی

کتاب مثل یه توپ می ترکی! (جلد هشتم)

معرفی کتاب مثل یه توپ می ترکی! (جلد هشتم)

کتاب الکترونیکی «مثل یه توپ می ترکی! (جلد هشتم)» نوشتهٔ زهرا موسوی در نشر مهرستان چاپ شده است. این کتاب جلد هشتم از مجموعهٔ ۲۵جلدی قانون‌های شکلاتی است. این مجموعه به آداب ارتباط با پدر و مادر، خواهر و برادر، دوستان، همسایه‌ها، آداب غذا‌خوردن و... می‌پردازد.

درباره کتاب مثل یه توپ می ترکی! (جلد هشتم)

استفاده از بازی، شعر، داستان، کاردستی، نقاشی و... از راه‌هایی است که برای برقراری ارتباط بهتر با کودکان استفاده می‌شود. به‌کمک این راه‌ها می‌توان آموزش‌هایی ماندگار به کودکان داد که تا سنین بزرگسالی نیز در خاطرشان بماند. مجموعهٔ قانون‌های شکلاتی تلاش کرده با ترکیب این عناصر، فضایی دلنشین برای کودکان رقم بزند و آن‌ها را به یادگیری بهتر آموزه‌های مهم ترغیب کند. در این مجموعه داستان‌هایی را می‌بینیم که به زبان شعر روایت می‌شوند. هم‌چنین نقاشی‌هایی دیده می‌شود که تصاویر آن‌ها درواقع کاردستی هستند و از وسایل کوناگون ساخته شده‌اند. در ادامه نیز بازی‌هایی برای کودکان طرح شده که مسیر آموزش برایشان خوشایندتر طی شود. از این رو مجموعهٔ قانون‌های شکلاتی می‌تواند برای همهٔ کودکان با سلایق و روحیات مختلف کاربردی باشد.

جلد هشتم از مجموعهٔ قانون‌های شکلاتی، مثل یه توپ می ترکی! نام دارد و به موضوع آداب غذا‌خوردن می‌پردازد.

کتاب مثل یه توپ می ترکی! (جلد هشتم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی الف و ب است.

درباره زهرا موسوی

زهرا موسوی متولد سال ۱۳۵۷ در تهران است. او از کودکی کار نویسندگی و شعر را شروع کرد. اولین کتابش به نام پدر در ۱۵سالگی چاپ شد. موسوی طی سال‌ها پژوهش و تحقیق در مورد خردسالان و شیوه‌های یادگیری آنان این گروه سنی را به ۳ گروه صفر تا دو سال، ۲ تا ۴ سال و ۴ تا ۶ سال تقسیم‌بندی کرده و طبق این رده‌بندی سنی آثارش را به نگارش درآورده است. او آثار زیادی را برای این گروه‌های سنی به چاپ رسانده و اکنون یکی از نویسندگان شناخته‌شده در حوزهٔ کودک و نوجوان است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان