دانلود و خرید کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود دیوید فاینلیب ترجمه امیرحسین جهانی کیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود اثر دیوید فاینلیب

کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود

معرفی کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود

کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود نوشتهٔ دیوید فاینلیب و ترجمهٔ امیرحسین جهانی کیا و فائزه السادات سجادیان است. انتشارات نورعلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود

کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود، با این پیش‌فرض نوشته شده است که از هر ۱۰ کسب‌وکار جدید، حدود ۸ مورد در ۳ سال ابتدایی کار خود شکست می‌خورند. از هر ۱۰ استارت‌آپی که سرمایهٔ کافی در اختیار دارند، ۹ مورد موفق به رسیدن به بازده قابل‌قبولی نمی‌شوند. از سویی دیگر سرمایه‌گذاران خطرپذیر ۹۹درصد از استارت‌آپ‌هایی را که به آن‌ها مراجعه می‌کنند، رد می‌کنند. به نظر می‌رسد درهای شانس به روی شما بسته شده است؟ کتاب حاضر در چندین فصل درمورد بخشی از موفقیت‌ها و ناکامی‌های شرکت‌های نوپا سخن گفته است.

خواندن کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان حوزهٔ نوآوری و صاحبان کسب‌وکارهای نوپا در ایران  پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید فاینلیب

دیوید فاینلیب (David Feinleib) سرمایه‌گذار، مشاور و کارآفرینی سریالی است که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری انجام داده است. اشتیاق او به کارآفرینی به کودکی‌اش بازمی‌گردد؛ زمانی که در ۱۲سالگی شروع به نوشتن و فروش نرم‌افزارهای رایانه‌ای کرد. فاینلیب به مایکروسافت پیوست و تبدیل به جوان‌ترین برنامه‌نویس شرکت شد. بین سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۵ میلادی بود که ۴ شرکت تأسیس کرد. در سال ۲۰۱۱، عشق فاینلیب به کارآفرینی او را به راه‌اندازی شرکت‌های خود بازگرداند؛ درحالی‌که همچنان مشاوره و سرمایه‌گذاری برای دیگران را نیز ادامه می‌داد. فاینلیب دارای مدرک کارشناسی‌ارشد در مدیریت بازرگانی از دانشکدهٔ تحصیلات تکمیلی تجارت استنفورد و لیسانس از دانشگاه کورنل است؛ او همچنین یک دوندهٔ سه‌گانه و ویولونیست بوده است.

بخشی از کتاب چرا استارت آپ ها شکست می خورند و استارت آپ شما چگونه می تواند موفق شود

«"قالب‌بندی محتوا"

هر روز ده‌ها ارائه به دلیل قالب‌بندی بد شکست می‌خورد. اورن کلاف، سرمایه‌گذار و نویسنده «ارائه هر چیز» می‌نویسد «قالب‌بندی» یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که ارائه خوب از بد را تفکیک می‌کند. با قالب‌بندی خوب می‌توانید محتوای درستی برای تعاملات خود با سرمایه‌گذاران بالقوه تنظیم کنید و جایگاه برابری با آنها برای بحث‌های خود ایجاد کنید.

لازم نیست روش خود را با تکبر شرح دهید، زیرا کمی حرارت درباره کار، بسیار بهتر عمل می‌کند. جذب سرمایه ممکن است کمی شبیه به مسابقه محبوبیت دبیرستان باشد و جایگاه در آن نقش مهمی ایفا می‌کند. یکی از دوستان سرمایه‌گذار من عاشق این جمله درباره ارائه است که «من عالی‌ام، تو عالی هستی، بیا با هم عالی باشیم».

ممکن است کلیشه به نظر برسد اما متقاعد سازی شبیه خواستگاری است. یک سرمایه‌گذار فوق‌العاده و اروپایی تبار یکبار گفت: «ما آنها را عاشق می‌کنیم». حرف درستی بود. او سرمایه‌گذاران را عاشق می‌کرد. سرمایه‌گذاران عاشق چشم‌انداز و رویای شما می‌شوند.

قالب‌بندی، مدت‌ها پیش از برگزاری جلسه توسط شما اتفاق می‌افتد. قالب‌بندی با توجه به دسترسی‌پذیری شما و ارتباط شما با سرمایه‌گذاران بالقوه آغاز می‌شود. شما نباید نیازمند باشید یا نیازمند جلوه کنید. اگر در اتاق جلسه نشسته‌اید و سرمایه‌گذاران شما دیر برسند، پنج دقیقه صبر کنید؛ اما بیش از پانزده دقیقه منتظرشان نمانید. با معیارهای ایران نیم ساعت هم اشکالی ندارد!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۳۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان