دانلود و خرید کتاب بازاریابی ورزشی ماتیو دی. شانک ترجمه امین اسداللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی ورزشی اثر ماتیو دی. شانک

کتاب بازاریابی ورزشی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی ورزشی

کتاب بازاریابی ورزشی نوشتهٔ ماتیو دی. شانک و ترجمهٔ کامبیز حیدرزاده و امین اسداللهی است. انتشارات ایده خلاقیت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی یک دیدگاه استراتژیک است.

درباره کتاب بازاریابی ورزشی

کتاب بازاریابی ورزشی در بخش اول به موضوع چارچوب احتمالی برای بازاریابی استراتژیک ورزشی پرداخته و درمورد ظهور بازاریابی ورزشی، چیستی آن و... سخن گفته است. بخش دوم این کتاب تحت‌عنوان «برنامه‌ریزی برای تصمیمات مربوط به انتخاب بازار»، به ابزارهای تحقیقاتی برای درک مصرف‌کننده‌های ورزشی، درک شرکت‌کننده‌ها در جایگاه مصرف‌کنندگی، درک تماشاچی‌ها در جایگاه مصرف‌کنندگی و... پرداخته است. بخش سوم این کتاب درمورد برنامه‌ریزی آمیخته بازاریابی ورزشی است و درمورد مفاهیم محصولات ورزشی، مدیریت آن‌ها، ماجرای ترفیع، اجزای آمیختهٔ پیشبردی، برنامهٔ حمایت مالی و... سخن گفته است. این کتاب با بخش چهارم تحت‌عنوان «اجرا و کنترل فرایند بازاریابی استراتژیک ورزشی» به پایان رسیده است.

خواندن کتاب بازاریابی ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران موضوع بازاریابی ورزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی ورزشی

«یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای بازاریابان ورزشی، تلاش برای همگامی با محیط دائماً و سریعاً در حال رشد جهان ورزش است. از زمانی که اولین چاپ از این نوشته در سال ۱۹۹۹ منتشر شد، تغییرات جالبی رخ داده و روزانه چالش‌های زیادی بر سر راه بازاریابان ورزشی پدیدار می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۴۳ صفحه

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۴۳ صفحه

قیمت:
۹۲,۵۰۰
۴۶,۲۵۰
۵۰%
تومان