دانلود و خرید کتاب بازاریابی زنان مارتا بارلتا ترجمه میثم شفیعی رودپشتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی زنان

کتاب بازاریابی زنان با اقتباس از مارتا بارلتا و با تألیف و ترجمهٔ میثم شفیعی رودپشتی، مریم سلمانی نیا و سیماسادات دشمن فنا تهیه شده است. انتشارات ایده خلاقیت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی ناگفته‌هایی از بزرگ‌ترین بخش بازار جهانی است.

درباره کتاب بازاریابی زنان

کتاب بازاریابی زنان در ۱۱ فصل به تحلیل کامل بخش‌هایی از بازار زنان و تحلیل آن در قیاس با مردان، الگوها و مدل‌های مناسب برای پردازش بازار زن‌ها پرداخته است. در این کتابْ ایده‌ها و پیشنهادهایی برای مخاطبان ارائه شده است که در راستای کمک به مخاطبان در مسیر توسعهٔ بازار زنان هستند. این اثر کوشیده به موضوعاتی مانند دلایل ارزشمندبودن زنان به‌عنوان بازار، رونمایی از بازار، ثروت و قدرت خرید زنان، نادیده‌گرفته‌شدن یک بازار بزرگ و پرمنفعت، دلیل متفاوت‌بودن بازار زنان، عدم‌هم‌پوشانی بازارپردازی مردها با زن‌ها، فرض‌های فعلی دررابطه‌با بازارپردازی زنان و... بپردازد.

خواندن کتاب بازاریابی زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ بازار و فروش پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب می‌تواند موجب افزایش کسب‌وکار شود.

بخشی از کتاب بازاریابی زنان

«زنان و قدرت خرید آن‌ها مسئله‌ای بین‌المللی بوده و از دهه‌ها پیش، توجه شرکت‌های مختلف را به خود متمرکز نموده است. به‌گونه‌ای که در دهه‌ی ۵۰ که هنوز صنعت خودرو در تلاش برای جهانی‌شدن بود، کارخانه‌های اتومبیل‌سازی ایده‌ی بازارپردازی بر اساس تفکیک جنسیت را دنبال می‌کردند. یکی از این شرکت‌ها با توجه به اینکه زنان نسبت به قبل بیشتر اتومبیل خریداری می‌کردند، اتومبیلی جدید دارای روکش صندلی گل‌دار صورتی و دارای سایبان برای مشتریان زن پیشنهاد داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۹۲,۵۰۰
تومان