دانلود و خرید کتاب آیین نگارش مقاله علمی - پژوهشی محمود فتوحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیین نگارش مقاله علمی - پژوهشی اثر محمود فتوحی

کتاب آیین نگارش مقاله علمی - پژوهشی

نویسنده:محمود فتوحی
انتشارات:انتشارات سخن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آیین نگارش مقاله علمی - پژوهشی

کتاب آیین نگارش مقاله علمی - پژوهشی نوشته و پژوهش دکتر محمود فتوحی است و نشر سخن آن را منتشر کرده است. کتاب آیین نگارش مقاله علمی - پژوهشی یکی از کتاب‌های مهم و مرجع دانشجویان برای نوشتن مقاله است.

درباره کتاب آیین نگارش مقاله علمی - پژوهشی

این کتابْ مقالهٔ علمی ـ پژوهشی را به منزلهٔ رسانهٔ اصلی پژوهش‌های علمی معرفی می‌کند و تازه‌ترین دیدگاه‌های دانشگاهی را دربارهٔ انواع مقاله، روش تحقیق، تنظیم طرح، یادداشت‌برداری و روش‌های مستندسازی اطلاعات، نقل قول و ارجاع‌نویسی، کتاب‌شناسی مجموعه‌های اطلاع‌رسانی و منابع الکترونیک جدید به بحث می‌گذارد. الگوهای فنی ویرایش و نگارش این کتاب بر اساس چهار شیوه‌نامهٔ معتبر جهانی (شیوه‌نامه‌های انجمن روان‌شناسی امریکا، انجمن زبان مدرن، شیوه‌نامهٔ انتشارات دانشگاه شیکاگو و راهنمای سبک آنلاین دانشگاه کلمبیا) تنظیم شده که علاوه بر نگارش مقالهٔ پژوهشی در نگارش پایان‌نامه و پژوهش‌های آکادمیک نیز خالی از فایده نیست. کتاب آیین نگارش اثر دکتر محمود فتوحی به صورت جمع‌بندی تجربه‌ٔ خوبی برای شما در حوزهٔ مطالعهٔ مطالب مرجع‌شناسی مقاله‌نویسی و حوزه‌های پژوهشی است.

خواندن کتاب آیین نگارش مقاله علمی - پژوهشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ دانشجویان به‌ویژه دانشجویان رشته‌های علوم انسانی پیشنهاد می‌کنیم. پیش از نوشتن هر مقاله، ابتدا این کتاب را کامل بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان