دانلود و خرید کتاب دستکاری ذهن دنیل اسپاد ترجمه رضا ایازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستکاری ذهن اثر رضا ایازی

کتاب دستکاری ذهن

معرفی کتاب دستکاری ذهن

وقتی‌که شخصی درصدد سودجویی از شما برآمده باشد و شما شاخص‌هایی که بیانگر این کار هستند را ازدست‌داده باشید، ممکن است قربانی شده باشید. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا افراد می‌کوشند دیگران را فریب دهند. بیشتر وقت‌ها افراد برای بیشتر بهره بردن از رابطه، دستکاری ذهن می‌کنند. خواه از طریق بازی با کلمات زبان بدن یا برافروختن احساسات هیجانی عمیق، فریبکاران می‌کوشند با در اختیار گرفتن و مجبور ساختن دیگران به کار وادارشان کنند. گاهی وقت‌ها کنش و دستکاری ذهن درست روبه‌روی ما انجام می‌گیرد ولی آن را نمی‌شناسیم، چرا؟ برای اینکه کلیدهای شناسایی زبان بدن، نشانه‌ها و شاخص‌هایی که گویا هستند را از یاد برده‌ایم. همۀ ما به هر صورت که شده قربانی دستکاری ذهن بوده‌ایم یا این‌که قربانی ترفندهای فریب‌کارانه یک فریبکار بوده‌ایم؛ ولی چه می‌شد اگر راهی برای تجزیه‌وتحلیل نیت‌های یک فرد بر اساس زبان بدن وجود داشته باشد؟

این‌ها موضوعاتی است که در این کتاب درک خواهیم کرد. امیدوارم این کتاب مانع از آن شود که ازاین‌پس به‌آسانی طعمه افراد فریبکار شویم.

نظرات کاربران

ر.د.ب
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

کتاب خوبی بود. فقط کاش ترجمه دقیق تر و بهتر بود. موضوع هایی که کتاب پوشش میده: شناخت فریب، فریبکار و فریبکاری شاخص های فریفته شدن نوع رفتار در برابر فریبکاری البته نویسنده یک جا به شبه علم پرداخته و اونها را معتبر دانسته که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۱۱۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان