دانلود و خرید کتاب ثروتمندترین مرد بابل جورج ساموئل کلاسون ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج ساموئل کلاسون

کتاب ثروتمندترین مرد بابل

معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل نوشتهٔ جورج ساموئل کلاسون و ترجمهٔ فاطمه باغستانی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ثروتمندترین مرد بابل

کتاب ثروتمندترین مرد بابل اولین‌بار در سال ۱۹۲۶ میلادی منتشر شد. این کتاب که دربردارندهٔ «حکایت‌های بابِلی» است، در طول سال‌ها به تعداد بسیاری از مخاطبان یاری رسانده و به‌عنوان برترین کتاب در میان آثار انگیزشیِ مربوط به عقل معاش، برنامه‌ریزی مالی و ثروت شخصی مورد تحسین قرار گرفته است. این داستان‌های شگفت‌انگیز و آموزنده با زبانی بسیار ساده روایت می‌شوند و ما را در مسیری آزموده‌شده به‌سوی کامیابی و لذت‌های همراه با آن هدایت می‌کنند. کتاب ثروتمندترین مرد بابل با توضیح مشکلات مالی مختلف و ارائهٔ راه‌حل برای آن‌ها، به ما کمک می‌کند تا پول بیشتری به دست آوریم و از سرمایهٔ خود به‌شکل عاقلانه‌تری استفاده کنیم. توصیه‌های موجود در این کتاب، همان‌طور که برای میلیون‌ها مخاطب راهگشا بوده، به شما هم در حل مشکلات مالیتان کمک خواهد کرد.

در این کتاب، «آرکاد» ثروتمندترین مرد بابل است. او هر روز بیشتر از دیروز ثروتمند می‌شود. ۲ مرد به نام‌های «بنسیر» و «کوبی» نیز در بابل زندگی می‌کردند که به هوش و ذکاوت و ثروت فراوان آرکاد، غبطه می‌خورند. آن‌ها با اینکه هر روز بیشتر و سخت‌تر تلاش می‌کردند، باز هم در فقر به سر می‌بردند. در یکی از روزها بنسیر و کوبی تصمیم گرفتند نزد آرکاد بروند تا چیزهایی از او بیاموزند و به این زندگی مملو از فقر پایان دهند. آرکاد با روی باز از آن‌ها استقبال می‌کند و داستان زندگی خود را برای آن‌ها بازگو می‌کند؛ اینکه زمانی هم او مانند آن‌ها به امید کسب ثروت فراوان سخت کار می‌کرد، اما به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسید، تا اینکه در یکی از روزها با مردی ثروتمند معامله‌ای انجام می‌دهد.

خواندن کتاب ثروتمندترین مرد بابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد موفقیت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ثروتمندترین مرد بابل

«به گواهی ورق‌هایی از تاریخ، هیچ شهری به شکوه شهر بابل نبوده است. نام این شهر به تنهایی کافی است تا تصویری از جلال و ثروت را در نظرتان مجسم کند. گنجینه‌های طلا و جواهر بابل به افسانه‌های کهن شباهت دارد. واضح است که آدمی تصور می‌کند چنین شهر ثروتمندی که در نقطه مناسبی از مناطق حاره واقع شده است، منابعی غنی و معادنی سرشار داشته باشد در حالی که چنین نبوده است. این شهر در کنار رود فرات و در دره‌ای هموار و بایر قرار داشته است. در اطراف آن نه جنگلی، نه معدنی و نه حتی سنگ‌هایی برای ساختمان سازی وجود نداشته است. جالب است که این شهر حتی در مسیر طبیعی بازرگانی نیز قرار نداشت و میزان بارش سالانه برای رشد غلات کفایت نمی‌کرد.

بابل الگویی ناب برای اثبات این موضوع است که انسان توانایی زیادی برای دستیابی به اهداف بزرگ دارد و قادر است از همه امکانات و وسایلی که در اختیارش است استفاده کند. این شهر بزرگ و تاریخی فقط بر نیروی انسانی خود متکی بود و این اهالی‌اش بودند که ثروت‌های آن را پدید آوردند.

شهر بابل فقط دو منبع طبیعی داشت: یکی خاک حاصلخیز و دیگری آب رودخانه، مهندسان بابلی آثاری خلق کردند که نظیر آن در تاریخ کم سابقه است. آنها با سدسازی واحداث کانال‌های آبیاری، آب رودخانه را به مزارع منتقل کردند. این کانال‌ها تا فواصلی دور از آن دره ادامه یافته بود تا آب حیات‌بخش را بر زمین‌های حاصلخیز جاری سازد و این یکی از شاهکارهای برجسته تاریخ مدرن بشر است. به لطف این ساز وکار آبیاری، غلات فراوانی در آن سرزمین به عمل آمد که قبل از آن در هیچ نقطه جهان شبیه نداشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
علم بر دو نوع است: یکی علمی که سبب می‌شود چیزهایی را که نمی‌دانیم، بیاموزیم و بدانیم و دیگری علمی که سبب می‌شود بفهمیم چه چیزهایی را نمی‌دانیم.
AMIR AKEF

حجم

۱۵۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۵۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان