دانلود و خرید کتاب توان درونی تان را کشف کنید دیوید ای. رایت ترجمه علی اکبر قاری نیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توان درونی تان را کشف کنید اثر دیوید ای. رایت

کتاب توان درونی تان را کشف کنید

معرفی کتاب توان درونی تان را کشف کنید

کتاب توان درونی تان را کشف کنید (مصاحبه با ۲۲ کارشناس بزرگ جهان) نوشتهٔ دیوید ای. رایت و ترجمهٔ علی اکبر قاری نیت و ویراستهٔ پریوش طلایی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب توان درونی تان را کشف کنید

همهٔ ما در زندگی‌ با چالش‌های زیادی مواجه شده‌ایم و می‌دانیم تلاش یعنی چه. دیوید ای. رایت در کتاب توان درونی تان را کشف کنید تعدادی از موفق‌ترین افرادی را که می‌شناخته، با دقت انتخاب کرده‌است. اینان افرادی‌اند که مجبور شدند یاد بگیرند چگونه توانایی درونشان را کشف کنند. نویسندگانی که در این کتاب با آنان مصاحبه کرده‌، افراد باتجربه و دانشمندی‌اند که کمی بیشتر دربارهٔ این مؤلفه حیاتی موفقیت ـ توانایی درونی ـ به همه خواهند آموخت.

کتاب توان درونی تان را کشف کنید برای کسانی نوشته شده است که می‌خواهند مهارت‌ها و دانششان را افزایش دهند. خودسازی برای موفقیت بسیار حیاتی است. یکی از نویسندگان با طعنه چنین می‌گوید: «خودسازی در انتهای فهرست اولویت بیشتر مردم قرار دارد و نه فقط آن‌ها، بلکه خانواده، همکاران و کارمندانشان نیز گرفتار این انتخاب‌اند. همه روابط مهم زندگی‌شان گرفتار این انتخاب‌اند، زیرا بهترین انسان کاملی نیستند که می‌توانستند باشند.»

اگر تلاش می‌کنید همان باشید و می‌خواهید درباره اینکه چگونه برخی از موفق‌ترین افراد در تجارت امروزی به توان درونی‌شان پی برده‌اند و به موفقیت دست پیدا کرده‌اند، اطلاعات ارزشمند به دست آورید، این کتاب منبع مورد نیاز شماست. افرادی که می‌خواهند از مهارت‌هایشان برای غلبه بر چالش‌های زندگی استفاده کنند، از آنچه این نویسندگان می‌گویند استفاده لازم را خواهند برد. 

خواندن کتاب توان درونی تان را کشف کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند راز موفقیت افراد موفق را بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توان درونی تان را کشف کنید

«امروز با «دکتر گفت‌وگو» دنیس اوگریدی صحبت می‌کنم. دنیس دکتری روان‌شناسی بالینی دارد و گرایش اصلی‌اش ارتباطات است. او از سیستم ارتباطی TALK۲ME خود در جلسات ارتباطی خصوصی و تعلیم گروه‌های تجاری استفاده می‌کند. اوگریدی ثابت کرده است کسانی که به آموزش علاقه‌مندند، ابزارهای جدید ارتباطی موجب افزایش انگیزه، دوستی و شورواشتیاقشان می‌شود و درنتیجه به‌تدریج ضریب عملکرد و سود را در محل کار افزایش می‌دهند. ابزارهای جدید می‌توانند در روابط خصوصی در خانه نیز به کار برده شوند.

دنیس، به کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید خوش آمدید.

دنیس اوگریدی

متشکرم دیوید. من هم از شرکت در این گفت‌وگو خوشحالم. همه این‌ها به ارتباطات منجر می‌شوند.

رایت:

سیستم TALK۲ME چیست؟

اوگریدی:

یک سیستم ارتباطی دوطرفه بسیار مؤثر و مثبت است که اسم آن را «بزرگ‌راه ارتباطی» گذاشته‌ام. این سیستم شما را برای موفق‌شدن آماده می‌کند و یادگیری آن آسان و کاربرد آن سریع است.

شما یا رابط عاطفی هستید (نوع E) یا منطقی (نوع I) و با این ویژگی زاده شدید، همان‌طورکه وقتی متولد می‌شوید یا راست‌دست هستید یا چپ‌دست.

به‌عنوان نمونه، دختر وسطی من دانش‌آموز سال اول دبیرستان است. او چپ‌دست است و در بازی فوتبال ترجیح می‌دهد توپ را با پای چپ بزند، باوجوداین از وقتی که تلاش کرده است ضعف پای راستش را برطرف کند و همیشه به پای چپ قدرتمندش متکی نباشد، بازی‌اش به‌طور چشمگیری بهتر شده است.

این سیستم ارتباطی هم به همین‌ترتیب کار می‌کند. اگر بتوانید از قدرت‌های طبیعی نوع رابطتان استفاده و قدرت‌های رابط نوع مخالفتان را اضافه کنید، در جعبه ابزار ارتباطتان دوبرابر ابزار خواهید داشت تا کارتان را انجام دهید. انعطاف‌پذیری و حساسیت به‌جای واکنش‌های عجولانه و بدون تفکر، نام بازی ارتباطی به‌ویژه در اوقات پراسترس است.

برای اینکه در این دنیای بسیار متحول و رقابتیِ پرسرعت رابطی مؤثر باشید، به ارتباط دوطرفه صادقانه و راحت نیاز دارید.

شرکت‌کنندگان در خلال سمینارهای ارتباطی سفارشی‌ام از دستورکار ارتباط خوب TALK۲ME برای یادگیری عادات ارتباطی بسیار مؤثر استفاده می‌کنند. با استفاده از اجزای کلیدی سیستم TALK۲ME می‌توانید موجب احیای توانایی‌هایتان شوید و هنگام کار و صحبت‌کردن با دیگران، از حرکات عجولانه و ناخواسته خودداری کنید.

قاعده یا نکته کلیدی اول برای ارتباط خوب: نوع رابطتان را بشناسید. شما یا رابط نوع E هستید یا نوع I.

قاعده یا نکته کلیدی دوم برای ارتباط مثبت: نوع رابط هم‌صحبت‌تان را بشناسید. (وقتی توان‌های درونی منحصربه‌فرد هم‌صحبت‌تان را همانند توان خودتان قبول می‌کنید ـ دست‌کم وقتی پشت میز ارتباط نشسته‌اید ـ با نوع رابط مقابلتان کمتر مشکل خواهید داشت.)

قاعده یا نکته کلیدی سوم برای ارتباط مؤثر: از توانایی‌های هر دو رابط نوع E و I برای حل مشکلات ناخوشایند استفاده کنید.

صادقانه بگویم که هرگز انتظار نداشتم چنین کشفی در شغلم بکنم. به‌صورت حرفه‌ای در حوزه روان‌شناسی خانواده و ارتباط زوجین برای بیش از سی سال کار کرده‌ام و اکنون مدت چهار سال است که از سیستم TALK۲ME استفاده می‌کنم. بی‌اغراق اعتراف می‌کنم که بدون این سیستم نمی‌دانم چگونه این کار را مدیریت کنم.

رایت:

چرا از شعار آموزش راننده و خودروها برای آوردن نکات آموزشی به خانه‌تان استفاده می‌کنید؟

اوگریدی:

وقتی متولد شدیم نه رابط‌های خوبی بودیم و نه مهارت‌های خوب رانندگی داشتیم؛ ولی هر دو مهارت را می‌توان با تمرین و کاربرد آموخت و بهتر شد.

رابط‌های نوع E را با خودرویی به رنگ آبی اقیانوسی نشان می‌دهند و علتش هم این است که عواطف نوع E مانند اقیانوس عمیق‌اند.

رابط‌های نوع I را با خودرویی به رنگ پرتقالی سوخته نشان می‌دهند، زیرا عواطف نوع I به رنگ خورشید و مشتاق تغییرات مورد نیازند.

یک نوع رابط بهتر از دیگری نیست، هر دو توانایی‌های ویژه و موانع اجتناب‌کردنی دارند، بااین‌حال تا پیش از این کشف مهم، ما در تاریکی به سر می‌بردیم و آماده برای برخوردهای ارتباطی در بزرگ‌راه ارتباطی دوطرفه بودیم، زیرا درباره تفاوت‌ها چیزی نمی‌دانستیم.

من سیستم TALK۲ME را برای مشتری‌هایم در تمام زمینه‌های زندگی استفاده کرده‌ام. آن‌ها مدام گزارش می‌دهند که «چراغ در وقت مقرر روشن می‌شود»، مانند چراغ‌های جلوی خودرو هنگام رانندگی در شب که روشن می‌شوند.

همه این روابط به ارتباط خوب منجر می‌شوند. مثلاً چیزی که یک مدیر یا رهبر را بزرگ می‌کند و زن و شوهری را به‌جای جدا و ناامیدشدن، به گروه تبدیل می‌کند. مهارت‌های ارتباطی مثبت و مؤثر که تحت فشار کارایی دارند.»

پیری فرهنگی و فرهنگ پیری
محمد غلامی
مسئله‌ی مسیریابی وسایل نقلیه (تئوری و کاربردها)
محمد نادعلیزاده چاری
میکرو ارگانیسم‌های خاکزی و نقش آن‌ها در پیدایش و فعالیت‌های خاک
مژگان بویراحمدی
من آماده نیستم!
جاناتان الن
زیبایی شناسی محیطی
مارتين درنتن
گلایول
نرگس باغبان
طراحی شی‌ء گرای سیستم ها
گریدی بوچ
پردردسرترین تخم دنیا
فاطمه قاسمی
کتاب فروشی کوچک بروکن ویل
کاتارینا بیوالد
راز خانه سه خواهرون
عبدالمجید نجفی
جامعه شناسی روابط عمومی در ایران
عباس محمدی اصل
زندگانی جاودان
سعدی شیرازی
تحقیق کیفی در ورزش و فعالیت بدنی
ایان جونز
دوره رمانتیک گیتار
فردریک نود
در هوای سکوت
پروین رضایی
تلیسه
حمیرا قادری
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۵۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان