دانلود و خرید کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده اندرو اسمیت ترجمه امیرمحمد رمدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده اثر اندرو اسمیت

کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده

معرفی کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده

کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده نوشتهٔ اندرو اسمیت و ترجمهٔ امیرمحمد رمدانی و امیرعلی رمدانی و امیررضا تجلی است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده

کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده در خصوص رفتار مصرف‌کننده، برای علم بازاریابی جدید ارائه می‌شود. این کتاب که از سری کتاب‌های کلیدی است، مسائل، تحقیقات و مفاهیم ضروری برای حرکت در مسیر جدیدی از علم شامل کلان داده‌ها، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را مورد بحث قرار می‌دهد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از بینش مبتنی بر داده استفاده کنیم و آن را با بینش حاصل از تحقیقات موجود برای آگاهی از تصمیم‌گیری‌های دانش محور ادغام کنیم.

این کتاب درسی با اتخاذ یک دیدگاه کاربردی و مدیریتی، ضمن کاوش در تحقیقات گسترده آکادمیک درمورد مصرف‌کنندگان، از نقطه نظری تازه و نوین به موضوع نگاه می‌کند. این دیدگاه شامل نمونه‌های قابل دسترس، سناریوها و نمایش‌های مختلف است و مجموعه گسترده‌ای از آثار مرتبط را به یک کلیت کاربردی، منسجم، ویرایش شده و خواندنی تبدیل می‌کند. پس از ارائه بینشی مؤثر در مورد مهم‌ترین مفاهیم و ایده‌های عصر بازاریابی مبتنی بر تجزیه و تحلیل، از تجسم داده تا نشانه‌شناسی، کتاب با یک ساختار تطبیقی برای آگاهی از تصمیم‌گیری‌های مدیریتی به نتیجه‌گیری پایانی می‌رسد. 

خواندن کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ بازاریابی و مدیریت بازرگانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تحلیل رفتار مصرف کننده

«مصرف‌کنندگان و بازاریابی در یک دهه اخیر دچار تغییراتی شده است. بازاریابی مصرف‌کننده به طور فزاینده‌ای مبتنی بر تجزیه و تحلیل و داده‌محور است و این واقعیتی جدید و غیر قابل انکار است. به نظر می‌رسد متخصصان در موقعیتی هستند که بیشتر از قبل از آنچه مشتریان در واقع انجام می‌دهند آگاه باشند. این دانش به طور فزاینده‌ای به بینش‌های تولیدشده توسط الگوریتم‌های منجر به بازاریابی خودکار وابسته است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
۹۱,۲۶۰
۱۰%
تومان