دانلود و خرید کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم آیلسا فرانک ترجمه اعظم بهادرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم

کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم

معرفی کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم

کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم نوشتهٔ آیلسا فرانک و ترجمهٔ اعظم بهادرپور است. نشر هنوز این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم

کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم (Cut the Crap and Feel Amazing) به ما کمک می‌‌کند تا از شر افکار منفی خلاص شویم و احساسی خوش داشته باشیم. نویسندۀ کتاب راه‌‌حل مقابله با مشکلات را با زبان ساده‌ای بیان کرده است. تکنیک‌‌های موجود در این کتاب به شما کمک می‌کند منفی‌‌بافی را از تمام بخش‌‌های زندگیتان حذف کنید؛ از کار، پول، روابط زناشویی و حتی ناراحتی‌‌های پیش‌‌ پا افتادۀ زندگی روزمره. همراه شوید با نظرات آیلسا فرانک. او گفته است که از لحظه‌ای که شروع به خواندن این کتاب می‌کنیم، طرز تفکرمان شروع به تغییر خواهد کرد. مطالب این کتاب به ما کمک می‌کند به رؤیاهای خود نگاه خوش‌بینانه‌تری داشته باشیم و به آن‌ها جامهٔ عمل بپوشانیم.

خواندن کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه فکرهای بیهوده را کنار بگذاریم

«ثروتمند شدن برای هر کسی امکان‌پذیر است.

هرازگاهی خودتان را به هدیه‌ای نه‌چندان گران‌قیمت دعوت کنید تا احساس ثروتمند بودن به شما دست بدهد. شاید ماهی یک بار یا فقط سالی یک بار بتوانید این کار را انجام دهید. اما مشتاقانه منتظر آن لحظه باشید، موقع خرید نهایت لذت را ببرید و در پایان از کار خود احساس رضایت داشته باشید. هر وقت رویدادی برای‌تان لذت‌بخش بود، از آن لحظات شاد «عکسی آنی در ذهن خود بگیرید» تا آن لحظات خوش در آینده برای‌تان تداعی شوند. خاطرات خوب می‌توانند به اندازهٔ خود اتفاق لذت‌بخشی باشند. هر چقدر احساسات خوشایند را در ذهن خود تقویت کنید حال خوش بیشتر به سراغ شما خواهد آمد. این احساسات لذت‌بخش می‌تواند غذا خوردن در رستوران، قایق‌سواری، نگاه کردن به ویترین طلافروشی و نوشیدن یک فنجان قهوه در کافی‌شاپ باشد.

مثل آدم‌های ثروتمند زندگی کنید ــ اما به اندازه توان مالی خود ــ و به وقوع اتفاق‌های خوب ایمان داشته باشید. همیشه در کیف خود پول داشته باشید، اما به خودتان یاد بدهید که آن را خرج نکنید. اگر آن‌قدر پول نقد ندارید که داخل کیف‌تان بگذارید، می‌توانید با استفاده از کاغذ این حس را برای خود ایجاد کنید. وقتی حس خوبی نسبت به پول داشته باشید، در زمینهٔ مالی اتفاق‌های خوشایندی برای شما رخ خواهد داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۲۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان