دانلود و خرید کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید! راس یوان ترجمه آرمین فیروزگاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید! اثر راس یوان

کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید!

معرفی کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید!

کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید! نوشتهٔ راس یوان و ترجمهٔ آرمین فیروزگاه است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. تنها کتابی که علاوه بر مشکلات و عوارض ترک نیکوتین، به تمامی مسیر ترک سیگار می‌پردازد همین کتاب است.

درباره کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید!

تاکنون چند بار با نتیجهٔ ضعیف یا حتی بدون هیچ نتیجه‌ای سعی کرده‌اید سیگار را ترک کنید؟

کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید! می‌خواهد مسیر ترک سیگار خود را از فردی که ۲۰ نَخ سیگار در روز مصرف می‌کرد تا فردی که سیگار را به صورت کامل کنار گذاشته، با شما به اشتراک بگذارد. بهترین خبری هم که می‌تواند به شما بدهد این است که این کار را در یک شب و بدون مواجهه با عوارض معمول ترک سیگار انجام داده است.

در این کتاب هیچ مطلب و توصیهٔ کلی و عمومی یا نسخه‌برداری شده از منابع دیگر نخواهید یافت. در این راهنما نویسنده سعی نمی‌کند تا شما را به خرید محصولاتی ترغیب کند که شما را همچنان به نیکوتین معتاد نگه می‌دارد. کاری که بسیاری از دیگر کتاب‌های ترک اعتیاد و خودیاری انجام می‌دهند. 

نکتهٔ دیگر آنکه بیشتر این کتاب‌ها فقط بر اعتیاد به نیکوتین تمرکز می‌کنند. اعتیاد به نیکوتین تنها ۲۰درصد از مشکلات ترک سیگار است. ۸۰درصد از مشکل برای افراد، ترک‌کردن «عادت» سیگارکشیدن که در واقع دلیل اصلی مشکلات و نیازهای بدن بعد از روند ترک هستند. راس یوان در کتاب خود تنها در مورد اعتیاد به نیکوتین صحبت نمی‌کند و مشکل ترک عادت سیگارکشیدن را هم مدنظر قرار می‌دهد.

به این ترتیب شما با کمترین عوارض، سیگار و نیکوتین را ترک خواهید کرد.

تنها چیزی که لازم دارید مقداری اراده، مقداری ایمان و در نهایت اعتماد به خودتان است. با کمک راهبرد این کتاب می‌توانید اطمینان داشته باشید روند ترک سیگار و زندگی عاری از سیگارتان از همین‌جا و همین لحظه آغاز می‌شود.

خواندن کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند سیگارکشیدن را ترک کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب همین حالا، بدون عوارض جانبی، سیگار را کنار بگذارید!

«در اوایل دوران ترک سیگار این موضوع که تمایل به شروع مجدد سیگار کشیدن را به کمبود نیکوتین در بدن نسبت بدهیم، کار بسیار ساده‌ای است. از دید من در مسیر ترک سیگار این اتفاق بزرگترین خطر را به همراه دارد. شاید این حس راهکار شما را تغییر دهد و بجای سیگار به برچسب‌های نیکوتین یا سیگارهای الکترونیکی روی آورید. هرچند افرادی بوده‌اند که با این روش‌ها موفق به ترک سیگار شده‌اند، اما از نظر من آن‌ها روند ترک سیگار را کُند کرده و احتمال بازگشت به سیگار را افزایش می‌دهند.

به یاد داشته باشید که اگر سیگار را ترک کنید در طی ۷۲ ساعت نیکوتین از بدن شما خارج می‌شود. بعد از ۷۲ ساعت تمام احساسات شما مربوط به بهبود یافتن بدنتان مربوط می‌شود. اگر از برچسب نیکوتین یا سیگارهای الکترونیکی استفاده کنید مشکل کمبود نیکوتین را برای خود شدیدتر خواهید نمود. با این کار نیکوتین از بدن شما خارج نمی‌شود.

با کاهش تدریجی میزان نیکوتین، بدن تمایل بیشتری به دریافت نیکوتین و رساندن سطح آن به حد مطلوب خود نشان خواهد داد. به این ترتیب بجای تحمل سه روز سردرد، در بهترین حالت خود را در راستای یک ماه میگرن و خستگی مفرط قرار می‌دهید یا از آن بدتر دوباره به چرخهٔ مصرف سیگار باز می‌گردید.

دلیل معمول دیگری که مانع ترک سیگار یا بازگشت به مصرف سیگار می‌شود استرس است. بسیاری از افراد معتقد هستند سیگار در لحظات سخت همچون ترس، عصبانیت و فشار عصبی آن‌ها را آرام کرده و به آن‌ها آرامش می‌دهد.» 


نظرات کاربران

احمد رضا
۱۴۰۲/۰۹/۱۹

کتاب خوبی بود ولی خب اگه سمینار یا کتاب آلن کار رو بخونید بهتره چون اکثر این کتاب از همین ها اسکی رفته فقط تنها وجه تمایزش برسی مراحل مختلف ترک سیگاره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۲۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان