دانلود و خرید کتاب طراحی فضاهای بیرونی با 3DS MAX حسن حسن دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی فضاهای بیرونی با 3DS MAX اثر حسن حسن دوست

کتاب طراحی فضاهای بیرونی با 3DS MAX

معرفی کتاب طراحی فضاهای بیرونی با 3DS MAX

کتاب الکترونیکی «طراحی فضاهای بیرونی با 3DS MAX» نوشتهٔ حسن حسن دوست در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است.

درباره کتاب طراحی فضاهای بیرونی با 3DS MAX

در این کتاب تکنیک‌های استفاده از نرم‌افزار 3DSMAX برای طراحی، نورپردازی و پویانمایی فضاهای بیرونی ساختمان‌ها و شهر بررسی می‌شود. نرم‌افزار 3DSMAX نرم‌افزاری سه‌بعدی و پرقدرت برای انجام کلیهٔ پروژه‎‌های معماری است که از ابتدای ایجاد پروژه یعنی از زمان ترسیم پلان به‌صورت دوبعدی و سه‌بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک نرم‌افزار 3DSMAX می‌توان طراحی نمای بیرونی و محوطه‌سازی پلان و نورپردازی را انجام داد و با پلاگین‌هایی مانند VRAY بهترین کیفیت تصویر و فیلم را به‌دست آورد. برخی از مباحثی که در این کتاب به چشم می‌خورد عبارت‌اند از:

انجام پروژهٔ پلان معماری در حالت دوبعدی و سه‌بعدی / ارتباط مستقیم فایل‌های REVIT با پسوند .rvt به محیط 3DSMAX / نحوهٔ مدل‌سازی و ایجاد پلان معماری مانند درب و پنجره / نحوهٔ ایجاد توپوگرافی در فضای بیرونی ساختمان و...

درباره مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

کتاب طراحی فضاهای بیرونی با 3DS MAX را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به معماری پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

حجم

۳۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان