دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه شهرام فیروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشتۀ دارن هاردی و ترجمۀ شهرام فیروزی است. این کتاب را انتشارات اودیسه منتشر کرده است؛ کتابی که با مطالعهٔ آن می‌توانید مسیر موفقیت را راحت‌تر و آسان‌تر طی کنید.

درباره کتاب اثر مرکب

همهٔ ما می‌دانیم که به‌طور ناگهانی نمی‌توانیم به موفقیت برسیم و باید تلاش بسیاری بکنیم تا به فردی موفق تبدیل شویم. عوامل مختلفی هستند که می‌توانند در مسیر موفقیت ما تأثیر بگذارند. دارن هاردی کتاب اثر مرکب را باتوجه‌به تجربیات شخصی خودش نوشته است. او سال‌های بسیاری جزو کاربلدترین افراد در صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده و مقدار زیادی پول را برای آزمودن ایده‌ها، منابع و فلسفه‌های مختلف هزینه کرده است و سرانجام خلاصهٔ آن‌ها را در این کتاب جمع کرده است. صفحات اول این کتاب به خواننده می‌گوید که اثری خارق‌العاده در زمینهٔ موفقیت است و چه چیزهایی برای رسیدن به موفقیت لازم و ضروری است. در دنیای امروز که جوانان توسط رسانه‌های جمعی احاطه شده‌اند، پیام‌ها و تصاویر بسیاری درمورد سریع‌ترین راه‌های رسیدن به موفقیت و ثروت به گوشمان می‌رسد. هر روز در فضای مجازی و تبلیغات روزمره ادعاهای وسوسه‌انگیزی را مشاهده می‌کنیم که می‌خواهند به ما بگویند با تلاش و هزینهٔ کم می‌توانیم موفق شویم؛‌ درحالی‌که همۀ ما می‌دانیم هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی‌آید. در حقیقت هیچ‌کس به‌طور ناگهانی ثروتمند و موفق نمی‌شود، اما ما می‌توانیم نکاتی را جهت ثروتمندشدن بیاموزیم و آن‌ها را به‌طور پیوسته و دقیق برای افزایش درآمد خود به کار ببریم. خواندن کتاب اثر مرکب می‌تواند ما را از سردرگمی‌ها رها کند و در این صورت ما می‌توانیم بر روی اصول مهم‌تر موفقیت تمرکز کنیم. این کتاب به ما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به پیشرفت‌های بزرگ، حتماً لازم نیست اطلاعات جدیدی به دست آوریم؛ بلکه بهتر است برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا در رسیدن به هدف‌هایمان به ما کمک کند. دارن هاردی در این کتاب با آموزش ۶ اصل مفید و ثمربخش، مسیر ناهموار موفقیت را برایمان آسان‌تر می‌کند.

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به‌دنبال یک برنامهٔ عملی منسجم هستند و می‌خواهید راهکارهای رسیدن به موفقیت را یاد بگیرید و سرانجام نیز به موفقیت برسید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی به‌مدت ۱۷ سال در زمینهٔ پیشرفت شخصی فعالیت داشته و حتی ریاست دو شبکهٔ تلویزیونی دررابطه‌با این موضوع به نام‌های «شبکهٔ مردم» و «شبکهٔ آموزش موفقیت» را بر عهده داشته است. او در این دو شبکه بیش از ۱۰۰۰ نمایش و برنامهٔ تلویزیونی را با موفق‌ترین افراد دنیا به روی آنتن برده است. دارن هاردی را می‌توان نمونهٔ موفق ایده‌هایی تلقی کرد که در کتاب «امسال تکرار نخواهد شد» معرفی شده است. به‌عنوان یک کارآفرین او تا ۱۸ سالگی درآمدی شش‌رقمی و در ۲۴ سالگی درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال داشته است. تا ۲۷ سالگی صاحب شرکتی شد که هر ساله ۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. او مربی هزاران کارآفرین و جزو هیئت‌مدیرهٔ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مطرح بوده است. دارن هاردی در نشریهٔ موفقیت، در وبلاگش و فضاهای مجازی دیگر و حتی در مقابل دید کارآفرینان در تمام نقاط کشور، همواره بهترین اطلاعات و استراتژی‌ها را همراه با تجربیات شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است. علاقهٔ او به پیشرفت شخصی است که هستهٔ اصلی کار و زندگی او را در بر می‌گیرد. او خود را متعهد به کمک به دیگران می‌داند تا استعدادهایشان را شکوفا کنند و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند. کتاب «اثر مرکب» یکی از آثار مشهور او است.

بخشی از کتاب اثر مرکب

«با دو ساعت در روز وقت گذراندن پای اینترنت به درآمد سالیانهٔ ۲۰۰,۰۰۰ دلاری نمی‌رسید. نمی‏توانید ۱۵ کیلو در هفته از وزنتان کم کنید. نمی‌توانید با یک کرم، گرد ۲۰ ساله‏ای را که بر صورتتان نشسته پاک کنید، نمی‌توانید با یک قرص، زندگی عاشقانهٔ خود را روبه‌راه کنید.

همچنین با طرح‌های گمراه‌کننده‌ای که آن‌چنان عالی به نظر می‌رسند که بعید است واقعیت داشته باشند، نمی‌توانید به موفقیت ماندگار برسید. اگر امکان داشت بسته‌ای را از فروشگاه وال‏مارت نزدیک منزلتان بخرید و خیلی راحت به موفقیت، شهرت، عزت‌نفس، روابط عاطفی خوب، سلامتی و تندرستی داخل آن دست می‌یافتید، عالی می‌شد.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر 3714489
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

کتاب بسیار روان و زیبا و ارزان بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان