دانلود و خرید کتاب آرام باش لعنتی! سارا نایت ترجمه زینب سادات موسوی معلم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرام باش لعنتی! اثر سارا نایت

کتاب آرام باش لعنتی!

معرفی کتاب آرام باش لعنتی!

کتاب الکترونیکی «آرام باش لعنتی!» نوشتهٔ سارا نایت و زینب سادات موسوی معلم در انتشارات آستان مهر چاپ شده است. هر آنچه را که نمی‌توانید کنترل کنید و آن چه را که نمی‌توانید بپذیرید تا بتوانید دست از عصبانیت بردارید و به زندگی خود ادامه دهید

درباره کتاب آرام باش لعنتی!

این کتاب جایگزین مراقبت‌های تخصصی پزشکی نمی‌تواند باشد، اما روش‌هایی را به شما می‌‌آموزد که برای مدیریت بسیاری از وضعیت‌های ناخوشایند کارآمد است و به شما کمک می‌کند به‌دنبال حل‌کردن مشکلاتی بروید که اضطرابتان از آن ناشی شده است.

این کتاب درمورد اضطراب از سطح عادی و قابل قبول تا مراحل مشکل‌ساز آن است. با روش‌های سارا نایت این تفکر را که می‌گوید «من احمق‌ترین آدم جهان هستم» کنار بگذارید، زیرا همهٔ ما فهرستی طولانی از چیزهای غیرمفیدی داریم که فرد را دچار اضطراب شدید می‌کند و درپاسخ به آن گفته می‌شود: «آرام باش لعنتی.»

این کتاب ابزارهایی کافی برای مدیریت بلایا در زمان های پُراسترس در اختیارتان قرار خواهد داد.

کتاب آرام باش لعنتی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب آرام باش لعنتی!

«یک فرد خشمگین عقاید شکاکی درمورد همه چیز؛ عقاید دینی، محصول مطلوب، روابط مناسب سنی، دارد، اما توجه او به روی یک نقطه است. هر صبح که از خواب بیدار می‌شویم و این بمب ساعتی روزمره که زمین نامیده می‌شود، راه می‌افتد، هدف اصلی ما گذراندن روز است. بعضی از ما مثل ماهیگیر دنبال چیزی هستیم مثل موفقیت، یک خرده آرامش یا یک کلمه محبت آمیز از یک فرد دوست داشتنی. بقیه تنها امیدوارند که به جرم خیانت دستگیر نشوند. (درحالی که هر روز، برخی از ما امیدواریم کس دیگری را به جرم خیانت دستگیر کنیم!)

با وجود اینکه هر چرخه ۲۴ ساعته فرصتی بالقوه برای رخ دادن اتفاقات خوب است؛ مثل تایید درخواست وامتان، نامزدتان خبر خوبی بدهد، جفت جورابهایتان را پیدا کنید، اما این زمان، فرصتی هم هست برای اینکه یک توده بزرگ دود لعنتی روی هیکلتان فرود بیاید. خانه تان میتواند از آن کس دیگری شود، نامزدتان رابطه اش را با شما بهم بزند، جوراب هایتان ممکن است به ظرف پشمی برای استفراغ کردن گربه تبدیل شوند. ناگفته نماند که زمین لرزه، گردباد، کودتای نظامی، حوادث هسته ای، افت تولید جهانی نوشیدنی به پایین ترین سطح ممکن، ممکن است هر آن رخ دهد و واقعاً به شما گند بزند. به خصوص در مورد نوشیدنی.

پس چطور زندگی ادامه دارد. شاهزاده این را می‌دانست. تو هم می‌دانی. و این به معنای واقعی کلمه بین شما و شاهزاده مشترک است.

خوب اینجا سوال دیگری که مطرح می‌کنید این است: هنگام رخ دادن اتفاقات لعنتی، ما چه واکنشی داشته باشیم؟

افسرده می‌شوید یا وحشت می‌کنید؟ در حمام را قفل می‌کنید و گریه می‌کنید یا با خشم بر سر آسمان زوزه می‌کشید؟ شخصاً دوست دارم وانمود کنم که هیچ اتفاق نامطلوبی رخ نداده، سرم را در بالش فرو کنم و افسار الاغم را به دست باد بسپارم و صدای شترمرغ دربیاورم.

متأسفانه، علی رغم اینکه این روش های مقابله میتواند آرامش دهنده باشند اما هیچ کدام، مخصوصاً روش های خود ساخته ها (و یکی از آنها از روش‌های مَن‌درآوردی کار خودم است) موثر نیستند. درنهایت، باید وحشت خود را کنار بگذارید و با اتفاق نامطلوب و شوکه کننده زندگی تان مواجه شوید، هنگامی که وحشت زده اید یا هق هق کنان گریه می‌کنید یا فریاد می‌کشید یا وقتی تمام خونی که دارید به سرتان هجوم می‌آورد، تصمیم گیری و حل کردن مشکلات سخت است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۲۶۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان