دانلود و خرید کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟ موسسه HTeBooks ترجمه فاطمه روح الامینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟ اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟

معرفی کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟

کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟ نوشتهٔ موسسهٔ HTeBooks است و با ترجمهٔ فاطمه روح الامینی در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟

در این کتاب می‌آموزید که چگونه خوردن غذاهای مناسب، ورزش منظم، طرز قرارگیری صحیح بدن و خواب کافی، به‌طور مؤثر به شما کمک می‌کنند تا به حداکثر ظرفیت رشد قدی خود برسید. در کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟ می‌آموزید که از چیزهایی که مانع افزایش قدتان می‌شوند، دوری کنید. روش‌هایی که در این کتاب می‌آموزید، نه‌تنها به شما کمک می‌کنند که قدبلندتر شوید، بلکه باعث می‌شوند بدنی سالم‌تر و خوش‌فرم‌تر داشته باشید.

خواندن کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند قد بلندتری داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب چگونه به صورت طبیعی قد بلندتر شویم؟

««غذایی که می‌خورید می‌تواند نقش ایمن‌ترین و قدرتمندترین دارو را ایفا کند و یا آهسته‌ترین نوع سم باشد.»-آن ویگمور

اساساً میزان قد ما توسط ژن‌هایمان تعیین می‌شود، اما به میزان زیادی هم بستگی به غذاهایی که مخصوصاً در دوران رشد می‌خوریم دارد. اگر غذاهای مناسب بخورید، می‌توان انتظار داشت که به حداکثر ظرفیت رشد قد خود برسید. در صورتی که مواد مغذی به بدن نرسد ممکن است باعث جلوگیری از رشد شود. مهمترین ماده مغذی که باعث رشد بدن می‌شود پروتئین است که به عنوان عنصر اصلی دستگاه اسکلتی، شامل بافت‌ها، غضروف‌ها و استخوان‌ها شناخته می‌شود. دستگاه اسکلتی، چارچوب بدن ما را تشکیل می‌دهد که توده‌های متشکل از چربی و ماهیچه به آن اضافه شده‌اند.

بنابراین دریافت مقدار کافی پروتئین در طول سال‌های شکل‌گیری بدن برای رسیدن به حداکثر ظرفیت رشد قد، ضروری است؛ اما علاوه بر افزایش مصرف غذاهای حاوی پروتئین، باید مراقب میزان مصرف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها نیز باشیم. در واقع مقدار زیاد کربوهیدرات و چربی باعث جلوگیری از سوخت‌وساز پروتئین‌ها می‌شود و در نتیجه میزان رشد را کاهش می‌دهد.

برخی مواد غذایی غنی از پروتئین که می‌توانید در برنامه رژیم غذاییتان بگنجانید اینها هستند: جو پرک، شیر بدون چربی، سویا، تخم‌مرغ، گوشت و مرغ. همچنین داشتن رژیمی که شامل دیگر گروه‌های غذایی باشد که به رشد کلی بدن کمک می‌کنند بسیار مطلوب است. مطمئن شوید که مقدار کافی از گوشت، میوه‌ها، سبزیجات، غلات و چربی‌های مفید را دریافت می‌کنید. همیشه غذاهای باکیفیت مصرف کنید تا خاطرجمع شوید که مواد سمی و دیگر مواد مضری که می‌توانند مانع رشدتان شوند را وارد بدنتان نمی‌کنید. افزایش مصرف کلسیم نیز خوب است زیرا برای رشد استخوان‌ها مهم و ضروری می‌باشد؛ اما برای اینکه کلسیم جذب بدنتان شود، باید مقدار کافی از ویتامین D را نیز دریافت کنید.

اهمیت ویتامین‌ها

ویتامین‌ها یکی از مهمترین عوامل رسیدن به حداکثر ظرفیت رشد و داشتن بدنی سالم هستند. در میان تمام ویتامین‌هایی که برای بدن لازم است، می‌توان ویتامین D را یکی از ضروری‌ترین‌ها دانست؛ زیرا نه تنها برای رسیدن به حداکثر ظرفیت رشد بلکه برای داشتن استخوان‌های قوی نیز لازم می‌باشد. از این رو، اگر می‌خواهید به حداکثر ظرفیت رشد قدتان برسید، حتماً باید به طور منظم مواد غذایی غنی از ویتامین D مصرف کنید. برخی مواد غذایی غنی از ویتامین D این‌ها هستند: گل‌کلم، سیب‌زمینی، گوجه و مرکبات. با مصرف منظم این مواد غذایی از کمبود ویتامین، که باعث متوقف شدن رشد می‌شود جلوگیری کنید.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۲۲۰۶۴
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

واقعا چرا یک کتاب 28صفحه ای 24هزار تومن هست ؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۹۰۰
تومان