دانلود و خرید کتاب سقط جنین جمعی از نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سقط جنین

کتاب سقط جنین نوشته‌شده توسط جمعی از نویسندگان است. کتاب سقط جنین تهیه‌شده در پژوهشگاه ابن سینا (جهاد دانشگاهی) یکی از کتاب‌های انتشارات سمت است. این کتاب بررسی سقط جنین از منظر پزشکی، حقوقی، فقهی، اخلاقی، فلسفی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی است.

درباره کتاب سقط جنین

اثر پیش روی با عنوان سقط جنین حاصل تلاش مشترک محققانی از عرصه‌های علمی پزشکی، حقوق، فقه، فلسفه، اخلاق، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی در شناسایی و معرفی ابعاد مختلف این موضوع است که در سمیناری با همین نام و با رویکردی چندرشته‌ای ارائه شده است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

خواندن کتاب سقط جنین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، حقوق، فقه، فلسفه، اخلاق، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۵۳۲ صفحه