دانلود و خرید کتاب هفت خوان مدیریت مجید دلاور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت خوان مدیریت اثر مجید دلاور

کتاب هفت خوان مدیریت

نویسنده:مجید دلاور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هفت خوان مدیریت

کتاب هفت خوان مدیریت نوشتهٔ مجید دلاور در انتشارات فرنام منتشر شده است. این اثر راهنمایی برای شناخت بهتر خود است.

درباره کتاب هفت خوان مدیریت

نویسنده در مقدمهٔ کتاب ذکر می‌کند انسان امروز در این شرایط رمزآلود و پُر از شگفتی باید مدام به دنبال رشد و ارتقای خود باشد و در لابه‌لای دانش‌های جدید و بینش‌های متفاوت، حل مسائل جدید را کاوش کند و به دنبال افق‌های تازه باشد. رسیدن به این هدف چندان آسان نیست. کتاب هفت خوان مدیریت در ۷ فصل تنظیم شده و به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی خود را تغییر دهند کمک می‌کند مسیر متفاوتی انتخاب کنند. 

خواندن کتاب هفت خوان مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب هفت خوان مدیریت

«چشم‌انداز چیست؟

هنگام شنیدن این واژه، چه مفهومی در ذهنتان تداعی می‌شود؟ مفاهیم سیاسی، علمی و یا اجتماعی؟ گاهی اوقات مفاهیمی که در ذهن ما شرطی شده‌اند، ما را از حقیقت واژه‌ها دور می‌کنند. تلاش ما بر این است که چشم‌انداز را با مفهوم یک نیاز معنی کنیم. یک نیاز ساده، مانند تمام نیازهایی که در درون ما پنهان است. چشم‌انداز، نیازی است که سال‌ها در وجود ما مخفی مانده و بسیاری از ناکامی‌ها و ناتوانی‌های ما از این محدودیت سرچشمه می‌گیرد.

به راستی چشم‌انداز چیست؟ چشم‌انداز امید به زندگی و پنجره‌ای است رو به فردا، کلیدی است برای گشودن درهای قلعه‌ای که در آن ساکنیم؛ و یا همان سرزمین پهناوری که قرار است به آن سفر کنیم. چشم‌انداز، ما را قادر می‌سازد که آنچه نمی‌توانیم به چشم، ببینیم را با قلبمان لمس کنیم، آنچنان که گفته‌اند: "عملکردِ چشم، دیدن است و عملکرد دل، چشم‌انداز."

در پرتو چشم‌انداز، تابلو آینده‌ای واقع‌گرایانه، قابل تحقق و جذاب، فراروی خود، به تصویر می‌کشید و تولدی دوباره شکل می‌گیرد، شما دوباره زاده می‌شوید تا زندگیتان را به عطر چشم‌انداز معطر کنید و به آن مفهومی زیبا ببخشید. از این پس تحمل رنج‌ها آسان‌تر می‌شود و در اوج ناامیدی شکوفهٔ امید می‌روید.

لزوم نگارش چشم‌انداز:

«شیفتگان پرواز را، میلِ خزیدن نیست».

دنیا، مملو از انسان‌هایی است که همیشه در تکاپو و تلاشند اما هیچگاه واقعاً شاد نیستند و هیچ لذتی را تجربه نمی‌کنند. کار می‌کنند، زمان و انرژی خود را صرف می‌کنند و در قبال این بهای سنگین، آنچه به دست می‌آید بسیار ناچیز است. این زندگی سرشار از رنجی است که در آن، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

به آمار و ارقام زیر دقت نمایید:

-حدود ۵۰% کارگران مقیم آمریکا احساس می‌کنند که زیر بار مسئولیت و اوقات کاری که هر روز به میزان آن افزوده می‌شود، فرسوده می‌شوند.

-۸۸% مردم جهان این احساس را دارند که دچار و مبتلای کار و زندگی‌اند.

-میزان رضایت شغلی در تمام سطوح میان افراد، از دو دهه قبل به این طرف با یک روند نزولی همراه بوده است.

-در دنیا به طور معمول ۷۵% مردم دنباله‌رو هستند و خود را با دیگران تنظیم می‌کنند که این آمار در کشور ما ۹۰% می‌باشد.

این آمار بیانگر آن است که مردم در تلاش برای یافتن یک آرامش نسبی از کار و زندگی خویش هستند اما هر چه تلاش می‌کنند کمتر به آن دست می‌یابند. زیرا هر چه بیشتر تلاش و تقلّا می‌کنند خود را در مواجهه با زندگی گرفتارتر و ناتوان‌تر می‌بینند.

-این موضوع در مورد شما تا چه اندازه صحت دارد؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۷۴۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان