دانلود و خرید کتاب این است بازاریابی! ست گادین ترجمه شهلا آقاپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این است بازاریابی! اثر ست گادین

کتاب این است بازاریابی!

معرفی کتاب این است بازاریابی!

کتاب این است بازاریابی! نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ شهلا آقاپور و مهسا علی آقا است. انتشارات ادیبان روز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب این است بازاریابی!

اگر یاد نگیرید دیده شوید، دیده نمی‌شوید. کتاب این است بازاریابی! به این موضوع پرداخته است. این اثر یک کتاب درمورد ریشه‌ها است و درمورد انداختن لنگر کار خود در اعماق رؤیاها، خواسته‌ها و جوامع کسانی که می‌خواهید به آن‌ها خدمت‌رسانی کنید. این اثر درمورد تغییر افراد به بهترین‌ها و ایجاد کارهایی که می‌توانید به آن‌ها افتخار کنید، سخن گفته است. مطالعهٔ این اثر به شما کمک می‌کند تا نحؤ ارائهٔ آن به جهان را از نو شکل دهید تا به‌طور معناداری با افرادی که آن را می‌خواهند، ارتباط برقرار کنید. ست گادین از ترکیب بینش، مشاهده و مثال‌هایی به‌یادماندنی استفاده کرده است تا به شما بیاموزد که چگونه اعتماد و مجوز برای بازار هدف خود ایجاد کنید. او گفته است که هر یک از ما یک بازاریاب هستیم و هر کدام از ما توانایی تغییر بیشتری نسبت به آنچه تصور می‌کنیم، داریم. گفته شده است که کتاب حاضر از دریچه‌ای کاملاً متفاوت به بحث بازاریابی نگریسته است. این کتاب راهنمای عملی برای خوانندگان آن است و دیدگاه‌های کاملاً انسانی و اخلاقی را با نگاهی نو به بحث بازاریابی درآمیخته است. در ترجمهٔ کتاب حاضر تلاش شده تا ضمن پایبندی به محتوای کتاب، مفهوم‌سازی آن تا حد ممکن برای خواننده قابل‌درک باشد.

خواندن کتاب این است بازاریابی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به سخنران‌های حرفه‌ای در حوزهٔ بازاریابی، صاحبان کسب‌وکارها، دانشجویان و مدرسان بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گادین

ست گادین نویسندهٔ چندین کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست؛ وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر اوست.

نظرات کاربران

Sepehr Bagheri
۱۴۰۳/۰۲/۰۹

یا ترجمه بده یا محتوا که به احتمال خیلی زیاد ترجمه بده واقعا حیف وقت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان