دانلود و خرید کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی مظفر کماندار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی اثر مظفر کماندار

کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

معرفی کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی نوشتهٔ مظفر کماندار است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی دربارهٔ مهندسی و مدیریت ساخت است. این کتاب در ۱۰ فصل نقش مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و حرفه‌ای مطابق با استانداردهای موجود را مورد بحث و نقد قرار داده است. هدف از نگارش این اثر نیز کمک به کاهش حوادث و مدیریت و توجه بیشتر و بهتر به موضوع ایمنی به‌عنوان یک اصل پایه در محیط کار و حرفه نوشته شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تحلیل و بررسی سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

«پروژه های عمرانی به واسطه ماهیت اجرایی خود مستلزم صرف وقت و هزینه از سوی عوامل درگیر درپروژه می باشند .صرف چنین وقت و هزینه ای ایجاد حق می نماید . لذا جهت حفظ حقوق و مناسبات ، نیاز به یک مبنای حقوقی می باشد. قرارداد حدود وظایف و حدود مرز مسوولیت های هر یک از عوامل ذیربط در پروژه را در حیطه های کاری تعیین می کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۰ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۰ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان