دانلود و خرید کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی مظفر کماندار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی اثر مظفر کماندار

کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی

معرفی کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی

کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی نوشتهٔ مظفر کماندار است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه‌های عمرانی پرداخته است.

درباره کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی

کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی ۳ فصل دارد. این کتاب با گردآوری کارها و پژوهش‌های علمی روز که در داخل و خارج از کشور و به‌صورت چاپ مقاله و کتاب در مجلات معتبر و بین‌المللی در این زمینه صورت گرفته تهیه شده است

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مهندسی عمران پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تحلیل و بررسی مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی

«زندگی امروز درحالی ادامه می‌یابد که سایه‌افکنی شرایط عدم اطمینان بر کلیۀ امور، به علل مختلف فرآیند تصمیم‌گیری را به‌کلی متحول ساخته است. تغییرات قیمت کالاهای اساسی، تغییر نرخ ارز، تغییر نرخ سود و همچنین تغییر قیمت سهام مواردی هستند که سازمان‌های امروزی دائماً با آن دسـت به گریبان‌اند. این تغییرات در کنار سایر تغییرات محیطی سازمان‌ها، باعث ظهور نظریات جدیـد علمی در حوزه مدیریت شده است، تا آنجاکه نظریۀ آشوب مطرح گردیده و سازمان‌ها را در محیطی مملو از پیچیدگی و درعین‌حال قابل‌مدیریت، تصویر کرده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان