دانلود و خرید کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی زینب کاروند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی اثر زینب کاروند

کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی

نویسنده:زینب کاروند
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی

کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی نوشتهٔ زینب کاروند است. انتشارات نظری این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی

کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی بررسی و واکاوی‌های خود را از طریق فضای مجازی شاد پایهٔ چهارم در مدرسهٔ شهید سید احسان میرسیار منطقهٔ شهرستان قرچک انجام داده است. هدف این پژوهش، تحلیل سبک‌های یادگیری هم‌راستا با تدریس در شبکهٔ آموزشی دانش‌آموزان (شاد) بوده است.

خواندن کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب بررسی سبک های یادگیری و تدریس های نوین در فضای مجازی

«در پی بحران بیماری کرونا ویروس در نقاط مختلف جهان، شیوع کرونا ویروس در ایران به‌صورت رسمی در ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ تأیید شد

در ﻧﻈﺎم آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ اﯾﺮان، اﺟﺮای آﻣﻮزش ﻣﺠﺎزی داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﺗﻼش ﻫﺮ دو ﺑﺨﺶ دوﻟﺘﯽ و ﺧﺼﻮﺻﯽ به‌طور رﺳﻤﯽ در ﺳﺎل ۱۳۸۰ ﺷﻤﺴﯽ آﻏﺎز ﺷﺪ. ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺄﻣﻞ اﯾﻨﺠﺎ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻘﺎﺑﻞ ﺷﯿﻮه ﺳﻨﺘﯽ آﻣﻮزش ﺑﺎ روش آﻣﻮزش ﻣﺠﺎزی ﻣﻮﺟﺐ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﭘﯿﺎﻣﺪﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ در ﯾﺎدﮔﯿﺮﻧﺪﮔﺎن شده است. ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺎزه ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺑﺪون ﺣﻀﻮر اﺳﺘﺎد، به‌راحتی نمی‌تواند جای خود را بیابد و در نتیجه ﻣﺤﯿﻂ ﺟﺪﯾﺪ آﻣﻮزش و ﯾﺎدﮔﯿﺮی را ﺑﺎ چالش‌هایی ﻫﻤﺮاه می‌سازد

بسیاری از نظریه پردازان یادگیری معتقدند که سبک یادگیری باید با سبک آموزش منطبق باشد تا حداکثر موفقیت در یادگیرندگان به دست آید

حساسیت تعلیم و تربیت از یک سو و پیچیدگی جهان امروز از سوی دیگر این را طلب می‌کند که به بحث آموزش و میزان یادگیری دانش آموزان توجه ویژه‌ای شود دانش آموزان بزرگ‌ترین سرمایه‌های هر جامعه به‌حساب می‌آید و می‌توانند با در هم آمیختن نیروهای جوانی، علم و مهارت آموخته شده، چرخه‌های پیشرفت و توسعه را به حرکت در می‌آورند. بر این اساس به نظر می‌رسد که مهم‌ترین وظیفه مدارس، تدارک تجارب کیفی برای دانش آموزان، ایجاد علاقه و درگیر شدن در تکلیف و رشد مهارت‌ها و دانش آنان است.

با توجه به این‌که یک سوم جمعیت کشور ما را دانش آموزان تشکیل می‌دهند و افت تحصیلی یکی از مشکلات نظام آموزش و پرورش کشور ما است، ضرورت دارد عواملی که بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان اثرگذار هستند مورد توجه قرار گیرند، چرا که عملکرد تحصیلی پایین سبب از دست رفتن سرمایه ملی و تلف شدن وقت و عمر دانش آموزان خواهد شد یادگیری غالباً به‌عنوان یک فرآیند سودمند تعریف می‌شود که فراگیر در آن به‌صورت فعالانه با نزدیک شدن به اطلاعات، مرتبط کردن آن‌ها بادانش قبلی خود و کنترل و هدایت فرآیند یادگیری خود عمل می‌کند (تیناجرو، ۱۹۹۸).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۸,۵۰۰
تومان