دانلود و خرید کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک مجید شخصی دستگاهیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک اثر مجید شخصی دستگاهیان

کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک

معرفی کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک

کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک نوشتهٔ مجید شخصی دستگاهیان است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک

کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک می‌تواند به‌عنوان منبعی کاربردی برای دوره‌های توسعهٔ اپلیکیشن مقدماتی و پیشرفته در آموزشگاه‌های آزاد استفاده شود. این کتاب منبعی مناسب برای دانشجویان نیز هست؛ چراکه شامل یک آموزش گام‌به‌گام برای تمام مبتدیان، یعنی برای کسانی که نسبت به B4A ،B4i، به BASIC و یا حتی نسبت به برنامه‌نویسی تازه‌کارند، است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشته‌های برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب برنامه نویسی اندروید و IOS به کمک زبان بیسیک

«در این کتاب هر آنچه که شما برای طراحی اپلیکیشن‌های راحت و مهیج نیاز به دانش آن دارید، توضیح داده شده تا اپلیکیشن خود را در دستگاه‌های اندرویدی و ios در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون مشکل یادگیری جاوا ایجاد کرده و آن را به فروش برسانید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان