دانلود و خرید کتاب اینگونه مدیریت کنید: راه‌های آسان و موثر برای بهترین استفاده از کارکنان برایان امرسون ترجمه زینب‌السادات خارقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینگونه مدیریت کنید: راه‌های آسان و موثر برای بهترین استفاده از کارکنان اثر برایان امرسون

کتاب اینگونه مدیریت کنید: راه‌های آسان و موثر برای بهترین استفاده از کارکنان

معرفی کتاب اینگونه مدیریت کنید: راه‌های آسان و موثر برای بهترین استفاده از کارکنان

«اینگونه مدیریت کنید» نوشته برایان امرسون و آن لوهر آموزش راه‌های آسان و موثر برای بهترین استفاده از کارکنان است. چهار فصل نخست این کتاب پیرامون چگونگی هدایتگری است. در بخش‌های بعدی، به تفکر و نوآوری برای هدایت کارکنان یا برای رشد شخصی کمک می‌کند. در بریده‌ای از کتاب می‌خوانیم: «اگر در حال رشد نباشید، درواقع در حال جان‌دادن هستید. این جمله، قانون بنیادین زندگی بر روی زمین و در دنیای تجارت امروزی است، محرکی است برای سوق دادن اکثر ما به سمت بهتر شدن در کارهای محوله و رسیدن به آن شخصیتی که باید داشته باشیم، همچنین میل به «بیشتر بودن‌» است. با وجود این تمایل است که واژه «هدایتگری» توجه دنیای رشد فردی و نیز دنیای تجارت را به خود جلب کرده و به دنبال آن یک صنعت چند میلیارد دلاری سالانه و وضعی که همه در جست‌وجوی هدایت‌گر باشند ایجاد کرده است. اکنون، بیشتر از هر زمان دیگری کارمندان به دنبال فرصت‌هایی برای رشد هستند و به مدیران نیز مرتبا گفته می‌شود که کارمندان خود را به طور منظم «هدایت» کنند. ما حتی با مدیرانی کار کرده‌ایم که اقرارداشتند به آنها گفته شده: «دست از مدیریت برداشته و شروع به هدایت کنند‌». از لحاظ تئوریک مناسب به نظر می‌رسد که مدیران کارکنان خود را به سوی رشد و توسعه و موثرتر بودن هدایت کنند، اما در این میان مشکلی وجود دارد. اگر چه بسیاری از مردم معتقدند که داشتن یک هدایت‌گر راهی عالی برای رسیدن به موفقیت است، اما تنها تعداد اندکی می‌دانند که یک هدایت‌گر کیست یا چه وظیفه‌ای برعهده اوست. هنگامی که مدیران خواستار افزودن ابهامی دیگر به برنامه کاری بیش از حد شلوغ خود می‌باشند، سردرگمی آغاز می‌شود. هدایت‌گر کیست و هدایت به چه معنی است؟ تعریفِ ما این است: هدایت‌گر کسی است که به دیگران برای رسیدن به بهره‌وری بالاتر از طریق ایجاد گفت‌وگویی که منجر به آگاهی و عمل می‌شود یاری می‌رساند.
راهبرد کسب‌وکار: واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد
برایان تریسی
رفتار مصرف‌کننده آنلاین (نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیکی)
آنجلین‌ جی. کلوس
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
تفکر استراتژیک: الزامی برای کسب و کار امروز
آیرین ام. دوهیم
تیم‌های نوآور؛ نهادینه‌سازی نوآوری در تیم‌ و سازمان
پژوهش‌نامه هاروارد
تفکر مبتنی بر سناریو: رویکردهای عملی به آینده
جورج رایت
کارکشته: چگونه ماهرترین و خلاق‌ترین کارکنانتان را رهبری کنید؟
راب گافی
جلسات ثمربخش
برایان تریسی
رهبری: مدیران نوآور و تحول‌ساز این‌گونه عمل می‌کنند
برایان تریسی
الفبای مذاکره: راهبردهای برد-برد به زبان ساده و کاربردی
چارلز پی.لیکسون
تفویض اختیار
برایان تریسی
جادوی انگیزش: طرحی برای تقویت روحیه کارکنان
برایان تریسی
موفقیت جاویدان
اریک ویاردات
استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی‌ها (ویراست ششم)
او.سی. فرل
الگوهای سازمانی
استفن پی. فیتزجرالد
راهبردهای رشد غول‌آسا
راجر کارترایت
برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو
محمدحسین بیرامی
چگونه خودتان را بازاریابی کنید؟
ری گروس
مدیریت ریسک
اندرو هلمز

نظرات کاربران

فرشید
۱۳۹۵/۰۷/۰۴

سلام ممنون خریدم،لطفا کتابهای جدید مثل اقتصاد ایران به کدام سو می رود را بارگذاری کنید،،امیدوارم همه کتابهای جدید اقتصادی رو منتشر کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
مربیان موفق ورزشی به خوبی می‌دانند که رمز کار با ورزشکاران برتر تمرکز بر روی قسمت نگرش از معادله موفقیت می‌باشد، نه تنها به این دلیل که «تمرکز بر این موضوع حس خوشایندی به انسان‌ها می‌دهد و این عمل خوبی است» بلکه به این دلیل که سطح موفقیت به آن بستگی دارد. نگرش، کلید پیروزی در معادله موفقیت است که می‌تواند سطح موفقیت را به صورت تصاعدی تغییر دهد.
رضا خدابنده‌لو
هر کسی که ورزش می‌کند بالاخره یک بار این را شنیده که: «به بازی فکر کن‌» «تمرکز کن‌» «به خودت بیا» یا «فکر نکن نمی‌توانی بر این افراد پیروز شوی! ‌» مربیان ورزشی می‌دانند که اعتماد، انگیزه و عزم و اراده (لیاقت) ورزشکارانشان می‌تواند تمام تفاوت بین صرفا بازی کردن و بردن را ایجاد کند. قهرمانان در داخل سالن‌های ورزشی ساخته نمی‌شوند. قهرمانان ازآنچه که در اعماق وجودشان دارند یعنی از انگیزه، آرزوها و رویاها ساخته می‌شوند.
رضا خدابنده‌لو
هدایت‌گر کیست و هدایت به چه معنی است؟ تعریفِ ما این است: هدایت‌گر کسی است که به دیگران برای رسیدن به بهره‌وری بالاتر از طریق ایجاد گفت‌وگویی که منجر به آگاهی و عمل می‌شود یاری می‌رساند. هدایت‌گر با ایجاد محیطی که فرد قادر به بازگشت و درک اعمال خود بوده و با سوالات سخت دست به گریبان باشد، کمک می‌کند که فرد بتواند عکس‌العمل‌هایش را بررسی و با موانع پیش رویش مقابله کرده و در حالی که با استفاده از شیوه‌های کارآمد به نتایج بهتری دست می‌یابد از «روش معمول خود نیز دوری کند‌»
رضا خدابنده‌لو

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان