دانلود و خرید کتاب الگوی تربیت جامع طلاب محمدجواد نظافت یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب الگوی تربیت جامع طلاب

کتاب الکترونیکی «الگوی تربیت جامع طلاب» از محمدجواد نظافت یزدی و محسن حاجی مرادخانی و محمود عنایتی و محمدجواد پارسا و محمد الهی خراسانی از انتشارات امام مهربان است. این اثر کتابی در مورد راه‌ورسم زندگی طلاب است.

درباره کتاب الگوی تربیت جامع طلاب

کتاب الگوی تربیت جامع طلاب بر اهمیت و ضرورت تربیت انسان به‌عنوان هدف دین و اولیای الهی تأکید می‌ورزد. بر همین اساس کتاب الگوی تربیت جامع طلاب نگاشته شده تا با زبانی ساده و به‌دوراز عبارات و اصطلاحات خشک راهکارهایی به مدرسین و اساتید طلاب در حوزه‌های علمیه پیشنهاد ‌دهد تا جامعه طلاب را به سمت‌وسویی ببرد که هدف و رسالت حوزه علمیه است. پیشنهادهایی که این کتاب می‌دهد طی ۱۵ سال در مدارس حضرت مهدی «عج» آزموده شده و نتایج مثبتی در بر داشته است. کتاب در ۳ سطح طراحی شده است. سطح مبانی که مبانی راه‌ورسم زندگی طلاب را بیان می‌کند و سطح راهبردی و سطح راهکاری که چگونگی رسیدن به این نوع زندگی را به‌صورت کاربردی آموزش می‌دهد. در فصل اول مبانی و معیارهای تربیت جامع طلاب و مأموریت و ارزش‌های مدرسۀ علمیۀ مطلوب ارائه می‌شود. فصل سوم به تبیین راهبردها و پیاده‌سازی آن‌ها پرداخته است. تکرار بر روی برخی راهکارهای کلیدی در ذیل راهبردهای مختلف، بر اهمیت این راهکارها در ساختن جامعه‌ای مطلوب تأکید می‌کند.

کتاب الگوی تربیت جامع طلاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

مطالعه کتاب الگوی تربیت جامع طلاب برای مدیران و مسئولان و اساتید و همه فعالین در امر تربیت طلاب، مفید است و می‌تواند راهگشا باشد و خود طلاب نیز می‌توانند با مطالعۀ این کتاب از الگوهای یادشده استفاده کنند.

نظرات کاربران

کاربر 895512
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

کتاب بسیار کاربردی و روشمند و حائز تجارب بزرگواری ست که خود صاحب سبک در عرصه تربیتی بوده و علاوه بر اینکه مدتی معاون حوزه علمیه بوده‌اند پردیس تربیتی آموزشی حضرت مهدی علیه السلام را در منطقه‌ای محروم در مشهد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان