دانلود و خرید کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) علی خویه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) اثر علی خویه

کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)

معرفی کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)

کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) نوشتهٔ علی خویه و فهیمه احمدی در انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است. 

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)

کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) برای دنیای مدرن یک اثر کاربردی است. این کتاب به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند بتوانند بهترین برند و نام و نشان تجاری را برای خود طراحی کنند. 

خواندن کتاب مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند) را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

جواد
۱۴۰۱/۰۶/۲۷

کاربردی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان