دانلود و خرید کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید! آلن استاین ترجمه یاسمین شریف پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید! اثر آلن استاین

کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید!

معرفی کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید!

کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید! نوشتهٔ آلن استاین و جان استرنفلد با ترجمهٔ یاسمین شریف پور در انتشارات طاهریان منتشر شده است.

درباره کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید!

کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید! به ۳ بخش تقسیم شده است «بازیکن»، «مربی» و «تیم» که در تجارت به ترتیب با کارمند، مدیر/ مدیرعامل، و سازمان مرتبط است. هر بخش شامل ۵ ویژگی است که برای موفقیت در آن نقش ویژه موردنیاز است و نویسنده کامل این ویژگی‌ها را شرح می‌دهد. 

نویسنده در مقدمهٔ کتاب توضیح می‌دهد ابزارهای موردنیاز برای دستیابی به موفقیت در دسترس همه قرار دارد. این ابزارها به طور آشکار توسط افراد بی‌شماری به اشتراک گذاشته شده است؛ کسانی که از آن‌ها به شکل عالی استفاده کرده‌اند. هرآنچه که شما نیاز داریم تا شادی، رضایت و شادکامی، اعتماد، تأثیرگذاری و موفقیت خود را به حداکثر برسانید برای مطالعه در دسترس است، اما استفاده از این راهبردها در عمل، تبدیل آن‌ها به عادت و زندگی با آن‌ها به شکل روزمره آسان نیست و در دسترس شما قرار ندارد و این همان دلیلی است که این کتاب نوشته شده است. نویسنده در این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور رفتار کنید تا به بهترین نقش خود تبدیل شوید. 

خواندن کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ کسب‌وکار که می‌خواهند با سرعت بالایی رشد کندد، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید!

«سخن افرادی را بپذیرید که به شما می‌گویند شما سرشار از اشتباهات هستید.

- گری واینرچاک

در این قسمت بحث پایه برای باقیمانده این کتاب بیان شده است: تنها و مهم‌ترین چیزی که یک فرد برای موفقیت به آن نیازمند است خودآگاهی (خویشتن‌شناسی) است. این مطلب شامل این نکته است که شما چه کسی هستید، چه کاری را شما می‌توانید انجام دهید، چه کاری را شما نمی‌توانید انجام دهید، در کجا شما ارزشمند خواهید بود، و در کجا شما نیازمند به بهبود و رشد هستید. در این کتاب من هیچ مطلبی را به شما آموزش نداده‌ام و هیچ کدام از مطالب آن برای شما سودمند نخواهد بود اگر شما در این قسمت از کتاب قدمی برای خودآگاهی برندارید.

خودآگاهی (خویشتن‌شناسی) نه تنها مهم‌ترین ویژگی شخصیتی است بلکه در مرکز تمام امور قرار دارد. امروزه در جهان تجارت، سازماندهی پرتگاه‌های اقتصادی و کمبود درآمدها و سرمایه‌ها به یک مهارت تبدیل شده است. آنچه که بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌شود، آنچه که آماده می‌شود و ابزارش فراهم می‌گردد، جایی که ساخته می‌شود، جایی که به کاری اختصاص داده می‌شود- همگی آن‌ها بخشی از سرمایه‌گذاری بروی خودآگاهی (خویشتن‌شناسی) است.

خودآگاهی (خویشتن‌شناسی) آن چیزی نیست که شما فقط گاهی اوقات با آن برخورد کنید- همانند مجموعه سوالاتی است که در شروع یک طرح یا کار یا در انتهای سال از خود می‌پرسید و حتی بسیار مهم‌تر از این است. خودآگاهی عادتی است که شما دارید و به مرور زمان آن عادت پایدارتر شده است و هر روز که می‌گذرد آن عادت پررنگ‌تر می‌شود. به خاطر داشته باشید: در عمل خودآگاهی، یک عادت است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۴۹۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان