دانلود و خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی دارن هاردی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترن هوایی کارآفرینی اثر دارن هاردی

کتاب ترن هوایی کارآفرینی

معرفی کتاب ترن هوایی کارآفرینی

خلاصه‌کتاب ترن هوایی کارآفرینی نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما کارآفرینی به سبک دارن هاردی را می‌آموزد.

درباره خلاصه‌کتاب ترن هوایی کارآفرینی

چگونه در هر زمانی (چه خوب و چه بد) یک کارآفرین عالی باشید؟

زندگی نوسان‌های زیادی دارد؛ گاهی اوقات در بهترین حالت خود هستیم و گاهی نیز می‌خواهیم به‌سادگی تسلیم شویم. این موضوع خارج از کنترل ماست و به عملکرد ما مربوط نمی‌شود؛ به‌خصوص کارآفرینان خیلی بیشتر با چنین مشکلی روبه‌رو می‌شوند.

وقتی می‌خواهید کسب‌وکار جدیدی راه بیندازید، ممکن است به موفقیت چشمگیری دست‌ پیدا کنید و گاهی نیز این امکان وجود دارد که با ورشکستگی مواجه شوید.

در مواجهه با سختی‌ها بسیاری از افراد تسلیم می‌شوند؛ اما افرادی که ذهنیت درستی دارند، به‌‌راحتی کنار نمی‌کشند. آن‌ها تا آخر روی صندلی خود در ترن هواییِ کارآفرینی می‌نشینند و تا رسیدن به موفقیت، از پا نمی‌افتند. این ذهنیت درستی که از آن سخن می‌گوییم چیست؟

در این خلاصه‌کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. چرا هر کارآفرینی به یک هدف برای جنگیدن نیاز دارد؟

۲. چرا باراک اوباما به این موضوع که نیمی از جمعیت آمریکا او را دوست ندارند، اهمیت نمی‌دهد؟

۳. چرا هر مدیرعاملی باید در انتخاب کارکنان خود دقت داشته باشد؟

۴. چه چیزی باعث افت و سقوط آندره آغاسی، قهرمان المپیک تنیس شد؟

خواندن خلاصه‌کتاب ترن هوایی کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند کارآفرین موفقی باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب ترن هوایی کارآفرینی

«بسیاری از مردم فقط به خاطر کسب پول و ثروت به سراغ یک کسب‌وکار جدید می‌روند. افرادی که برای پولدار شدن به سمت کارآفرینی می‌روند، به ندرت به ثروت دلخواه خود دست می‌یابند.

چه انگیزه‌ای بهتر از پول وجود دارد؟ سعی کنید شور و اشتیاق خود را دنبال کنید، چرا که ۹۵ درصد از کار شما تکراری و خسته کننده خواهد بود و تنها ۵ درصد از آن لذت‌بخش و جذاب است؛ پس بهتر است به آن ۵ درصد عشق بورزید.

به عنوان مثال، بونو خواننده اصلی گروه ایرلندی «یوتو» را در نظر بگیرید. ممکن است زندگی او خارق‌العاده به نظر برسد، اما او فقط در ۵ درصد مواقع کارهایی را که دوست دارد، انجام می‌دهد و ۹۵ درصدِ باقیمانده را صرف کارهایی می‌کند که برای حفظ شغلش ضروری است. کارهایی نظیر تمرین کردن، سفرهای کاری و بررسی قراردادها.

«۵ درصدِ مورد علاقهٔ او به ۹۵ درصد دیگر می‌چربد.»

علاقه و اشتیاق بهترین راه برای تحمل کردن سختی‌ها است؛ اما چگونه باید چیزی را که به آن عشق می‌ورزید، پیدا کنید؟

در واقع شور و اشتیاق از قبل در وجود شما نهفته است و تنها باید آن را به حرکت وادارید. می‌توانید با فکر کردن به چیزهایی که می‌خواهید تغییر دهید یا برایشان بجنگید، شروع کنید. برخی از ایده‌های انقلابی دنیا توسط افرادی مطرح شده است که با عواملی که باعث آزارشان می‌شد و یا عصبانی‌شان می‌کرد، روبه‌رو شده‌اند.

تصور کنید اگر صبرِ ماهاتما گاندی، نلسون ماندلا و مارتین لوترکینگ تمام نمی‌شد و برای عدالت نمی‌جنگیدند، دنیا اکنون در چه وضعیتی قرار داشت؟

سعی کنید از دشمنان خود برای شعله‌ور شدن شور و اشتیاق درونی‌تان استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید اشتیاق شما در قدرت‌های شما نهفته است و هیچگاه نمی‌توانید بدون داشتن دانش کافی، اقدام به انجام کاری کنید.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۳۸۹۷۲
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

اگر دنبال ترجمه کامل کتاب هستید اصلا سراغ این ترجه نرید چون خلاصه از چندفصل رو اونم به سلیقه خودشون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان