دانلود و خرید کتاب بازاریابی 3.0 فیلیپ کاتلر ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی 3.0 اثر فیلیپ  کاتلر

کتاب بازاریابی 3.0

معرفی کتاب بازاریابی 3.0

کتاب بازاریابی 3.0 نوشتهٔ فیلیپ کاتلر با ترجمهٔ رضا اردلان در نشر شنیدار چاپ شده است. این اثر که خلاصهٔ کتاب بازاریابی 3.0 است، پلی از محصول به مشتری و از مشتری به روح بشر می‌زند.

درباره کتاب بازاریابی 3.0

کدامیک از استراتژی‌های بازاریابی، پاسخگوی مصرف‌کنندگان در دنیای مدرن هستند؟ کتاب «بازاریابی 3.0» نوشته فیلیپ کاتلر، کتابی برای استراتژی‌های بازاریابی امروزی است. این کتاب به شما می‌گوید که روش‌های سنتی بازاریابی منسوخ شده‌اند و امروزه افراد به دنبال ارزش و معنای زندگی خود هستند.

بازاریابی در دنیای امروز به ظاهر کاری ساده است. شما می‌توانید فقط با چند کلیک و با استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر، یک عکس معمولی را به یک پوستر تبلیغاتی تبدیل کنید و در عرض چند ثانیه، اطلاعات مربوط به حراج محصولات خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی در سرتاسر دنیا منتشر نمایید. نکته اینجاست که شما همه‌ٔ این کارها را بدون هزینه چاپ یا ارسال انجام می‌دهید. مطالعات بازاریابی انجام شده طی چندین دهه، در این کتاب با عنوان بازاریابی 3.0 به زبان ساده بیان شده و اکنون آمادهٔ استفاده توسط شما هستند.

با اینکه دانش شما افزایش یافته و فناوری‌ها نیز ارتقا یافته‌اند، اما مشتریان بالقوه شما نیز در این میان تغییر کرده‌‌اند. مصرف‌ کنندگان در محاصره تبلیغات و شعارهای جذاب هستند. آن‌ها در برابر وعده‌های دروغین هوشیار بوده و مانند گذشته منفعلانه تحت ‌تأثیر رسانه‌ها قرار ندارند؛ بلکه می‌خواهند در این فرایند شرکت داشته و جزئی از این مسیر باشند. اگر آن‌ها را وارد میدان نکنید، از گوش دادن به شما اجتناب می‌کنند.

بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی مشتریان باهوش و آگاه نسبت به جامعه نیست. در این کتاب نوع جدیدی از بازاریابی به نام بازاریابی نسل 3.0 را فرا می‌گیرید؛ تنها نوع بازاریابی که پاسخگوی مشتریان مدرن شماست.

کتاب بازاریابی 3.0 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

درباره فیلیپ کاتلر

فیلیپ کاتلر نویسنده بیش از یکصد و پنجاه مقاله و ۹۰ کتاب از جمله اصول بازاریابی، بازاریابی برای هتلداری و گردشگری، بازاریابی استراتژیک برای سازمان‌های غیرانتفاعی، بازاریابی اجتماعی، مکان‌های بازاریابی، بازاریابی ملل، مقابله با سرمایه‌داری، دموکراسی در زوال و پیشبرد خوبی مشترک است. تحقیقات او شامل بازاریابی استراتژیک، بازاریابی مصرف‌کننده، بازاریابی تجاری، بازاریابی خدمات حرفه‌ای و بازاریابی الکترونیکی است. او مشاور IBM ،General Electric AT&T، بانک آمریکا، Merck، Motorola، Ford و... بوده است. او چندین بار در ایتالیا، سوئد، چین، ژاپن، هند، اندونزی، استرالیا، مکزیک، برزیل، شیلی و بسیاری از کشورهای دیگر سخنرانی کرده است.

بخشی از کتاب بازاریابی 3.0

«پس از این، نیاز به تقویتِ عزت نفس یا به عبارتی کسب احترام، نیازهایی هستند که مورد توجه قرار می‌گیرند و در نهایت، نیاز به واقعیت دادن به خود یا به عبارتی خودشکوفایی و خودانگیزشی، مطرح می‌شود.

نیازهای سطح بالاتر در این هرم را فقط زمانی می‌توان برآورده کرد که نیازهای پایین‌تر از آن برآورده شده باشد. برای مثال، فردی که به شدت گرسنه است ممکن است دزدی کند و یا برای به دست آوردن غذا دروغ بگوید؛ حتی اگر این کار به وجههٔ او ضربه بزند. در واقع، نیاز ابتدایی او برای بقا بر نیاز به عزت نفس غلبه می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۲۰٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان