دانلود و خرید کتاب سازماندهی و مدیریت نشر تام وول ترجمه یاسر احمدوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سازماندهی و مدیریت نشر اثر تام وول

کتاب سازماندهی و مدیریت نشر

نویسنده:تام وول
انتشارات:انتشارات سروش
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سازماندهی و مدیریت نشر

کتاب سازماندهی و مدیریت نشر نوشتهٔ تام وول و ترجمهٔ یاسر احمدوند است و انتشارات سروش آن را منتشر کرده است. این کتاب به ما می‌آموزد چگونه یک مؤسسهٔ انتشاراتی موفق را اداره کنیم؟

درباره کتاب سازماندهی و مدیریت نشر

در عصر اینترنت، زمانی که مبادلهٔ داده‌های الكترونیكی می‌تواند در عرض یک میلیونیوم ثانیه به وقوع بپیوندد، چرا باید این زحمت را به خود بدهیم كه به افتتاح یک شركت نشر بیندیشیم، حال چه سنتی و چه مدرن؟

این پرسش نه‌تنها پرسشی بنیادین است، بلكه اگر قرار باشد انتشارات موفق شود و در عصر دیجیتال به رشد خود ادامه دهد، ضروری است که مطرح شود.

راه‌اندازی یک مؤسسه نشر كار نسبتاً آسانی است و موانع ورود به این صنعت بسیار اندک است؛ بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید به یک ناشر تبدیل شوید با:

‌- یک ایدهٔ جدید

‌- یک دیدگاه متفاوت دربارهٔ یک ایدهٔ قدیمی

‌- مقدار اندكی پول برای عرضهٔ محصولات خود

‌- وسایل فروش و توزیع محصول خود؛ خواه با یک اتومبیل سیار، خواه از طریق یک وبسایت، یا از طریق یک سازمان فروش و توزیع كاملا حرفه‌ای و بزرگ

- مكانی برای انبار محصول خود؛ خواه زیرزمین خانه‌تان باشد، خواه انباری اجاره‌ای یا یک آرشیو دیجیتال.

مقدار سرمایه و امکاناتی که نیاز دارید، به برنامه‌های نشر شما بستگی دارد. در بسیاری از موارد اگر یک مؤلف یا ناشر مستقل باشید كه مایل است یكی دو كتاب چاپ كند، منابع اندکی نیاز دارید.

هدف كتاب سازماندهی و مدیریت نشر این است كه برای افراد تازه‌كار یا كسانی كه می‌خواهند بر تجربه خود بیفزایند، چارچوب و ساختار مناسبی دربارهٔ قواعد نشر كتاب ارائه كند.

اكنون در مقایسه با گذشته، ناشران تازه‌‌كار برای همكاری با كتاب‌فروشان كوچک، چالش بزرگ‌تری پیش روی دارند. اگر یک ناشر نتواند كتاب‌های خود را به‌دست خریداران برساند، چگونه می‌تواند سوددهی داشته باشد، خواه خریداران عمده باشند، خواه خریداران خرده‌پا چگونه ناشر می‌تواند به این بازارها برسد، كتاب‌های خود را در بازار به فروش برساند و شیوهٔ توزیع كتاب‌ها را به‌گونه‌ای ارتقا دهد كه كتاب‌ها را به‌دست مشتریان برساند؟ این‌ها، پرسش‌ها یا مسائل ساده‌ای نیستند، اما اگر ناشر می‌خواهد به فعالیت خود امیدوار باشد و به حیات خود ادامه دهد، این سؤالات باید طرح شوند و نیز بتوان به این پرسش‌ها پاسخ داد.

این كتاب به ناشران، خواه ناشران تازه‌كار، خواه ناشران کهنه‌کار کمک خواهد کرد تا با واقعیت‌های در حال تغییر محیط نشر آشنا و با آن‌ها مواجه شوند. این كتاب بر كاركردهای پایه‌ای نشر تمركز دارد، مفاهیم را بررسی می‌كند و آن‌ها را به سطحی پیشرفته‌تر می‌رساند. این كتاب همچنین نام‌ها، نشانی‌ها و منابعی را معرفی کرده و به ناشران كمک می‌‌كند به آن‌ها دسترسی ساده‌تر و آسان‌تری داشته باشند و ارتباط كاری وسیع‌تری برای خود فراهم كنند.

این كتاب فعالیت‌های روزانه یا روش‌ها و مفاهیم بازاریابی نشر را توضیح نمی‌دهد، كتاب‌های دیگر به این مسائل به‌خوبی پرداخته‌اند. بلكه اطلاعاتی علمی ارائه می‌‌كند تا به شما كمک كند فعالیت‌های گوناگون نشر را مدیریت و كنترل كنید. اگر می‌خواهید مؤسسه‌تان به سود برسد، این كتاب كمک خواهد كرد تا ضرورت برنامه‌ریزی را درک كنید.

خواندن کتاب سازماندهی و مدیریت نشر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند مؤسسهٔ انتشاراتی موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سازماندهی و مدیریت نشر

«فرقی ندارد که زمینه انتشارات شما اقتصادی، دانشگاهی یا مذهبی باشد، غیرانتفاعی باشد یا مبتنی بر درآمد. درهرصورت ثبات بسیار مهم است. هرکدام از این نظریه‌ها مبنای فصلی از کتاب است كه شما به‌عنوان ناشر ، اگر بخواهید عضوی موفق در جامعه ناشران باشید، باید آنها را به رسمیت بشناسید و به آنها پایبند باشید. بیهوده است كه سعی کنید، كتاب‌ها را زمانی چاپ کنید كه موردنیاز نیستند یا وقتی که احتمال بسیار كمی برای موفقیت هست. این اتفاق مصداق زیادی دارد، خواه شما یک ناشر تجاری باشید كه كتاب‌های خود را زمان خاصی چاپ می‌کنید یا ناشری دانشگاهی یا مذهبی كه در موقع لزوم كتاب‌هایی را منتشر می‌کنید تا به شروع سال تحصیلی یا مناسبت‌های خاص برسند.

به هر ترتیب، بازار شما هرچه باشد، باید مطمئن شوید، برنامه شما روی یک جدول زمانی باثبات جریان دارد، به طوری که تمام اشخاص دخیل در این كار بدانند، چه محصولی بیرون می‌آید و چه زمانی به دستشان می‌رسد.»





نظرات کاربران

سمانه کدخدایی مرغزار
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

نسخه کاغذی این کتاب رو دارم.کتاب مفیدی برای ناشران جوانه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان