دانلود و خرید کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد دهم) سیدمجتبی حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد دهم) اثر سیدمجتبی حسینی

کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد دهم)

معرفی کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد دهم)

کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد دهم) نوشتهٔ حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی است و نشر معارف آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد دهم از این مجموعه و دربارهٔ احکام خمس است.

درباره کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد دهم)

پرسشگری از آغاز آفرنیش انسان رخ‌نمایی کرده، بر بال سبز خود، فرشتگان را فرانشانده، بر برگ زرد خود، شیطان را فرونشانده و در این میان، مقام آدمیت را نشان داده است. هر که سؤال‌هایش آسمانی است، دانش و بینش پاسخش خواهد بود. پویایی و پایایی جامعه و فرهنگ در گرو پرسش‌های حقیقت‌طلبانه و پاسخ‌های خردورزانه است.

از افتخارات ایران اسلامی این است که از سویی سرشار از جوانان پاک‌دل، کمال‌خواه و پرسشگر است و از دیگر سو، از مکتبی غنی برخوردار است که معارف بلند آن، گوارانوش دل‌های عطشناک پرسشگر و دانشجوست.

ادارهٔ مشاوره و پاسخ معاونت مطالعات راهبردی نهاد محفل انسی فراهم آورده است تا ابر رحمت پرسش‌ها را به زمین اجابت پذیرا باشد و نهال سبز دانش را بارور سازد.

در راستای ترویج فرهنگ دینی، ادارهٔ مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار پرسش دانشجویی را در موضوعات مختلف اندیشه دینی، مشاوره، احکام و... پاسخ داده است.

آنچه پیش رو دارید بخشی از پرسش‌های دانشجویان دربارهٔ احکام خمس است که از سوی محقق ارجمند حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی پاسخ داده شده است.

خواندن کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد دهم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۷۷۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۳۲,۶۲۵
تومان